בתי מלון בירושלים

ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל, היא גם העיר הגדולה בישראל ומשכנם של מוסדות הממשל שלה.

בעיר מתגוררים כ- 800,000 תושבים. בירושלים נמצאים: בית המשפט העליון, הכנסת, בית ראש הממשלה ומשכן נשיא המדינה.

ירושלים היא עיר שקדושה ליהדות, לנצרות ולאיסלם, היא יעד מבוקש לתיירות פנים ושל תיירות חוץ של תיירים מכל העולם. העיר נקבעה כאתר מורשת עולמית ע"י ארגון אונסק"ו של האומות המאוחדות.

בתי מלון בירושלים מאפשרים לכם לצאת לחופשה בעיר שהיא מאוד מרתקת.

בתי מלון בירושלים מאפשרים לכם לבלות בעיר בזמן החופשה.

בירושלים ישנם מספר מתחמי בילוי בהם יש מסעדות, בתי קפה ופאבים. יש את מדרחוב בן יהודה ורחוב נחלת שבעה במרכזה של העיר. בנוסף יש את קניון מלחה, המושבה הגרמנית ואזור התעשיה בתלפיות. בקיץ של שנת 2007 התווסף מתחם של בילויים וקניות חדש ויוקרתי שנקרא שדרות ממילא בשכונת ממילא ההיסטורית שאחד היתרונות שלו הוא קרבתו לשער יפו ומגדל דוד. כל האזורים האלה שוקקים בשעות היום, וחלק מהם בעיקר המושבה הגרמנית והאזור של מרכז העיר פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

בשלב מאוחר יותר התרחב אזור הבילוי של מרכז העיר לכיוון רחוב שלומציון המלכה שמהווה את לב אזור הפאבים של ירושלים. בתי מלון בירושלים מאפשרים לכם לבקר בשוק מחנה יהודה שהוא אזור הקניות המרכזי לקניית מוצרי מזון. בשנים האחרונות הפך גם השוק לאזור בילוי בשעות הלילה בעידודם של גורמים עירוניים שמעוניינים למשוך צעירים אל לב העיר.

אתרים

בתי מלון בירושלים מאפשרים לכם לבקר באתרים מעניינים כמו למשל –

העיר העתיקה – הכותל המערבי, מנהרות הכותל, הר הבית, עיר דוד, כנסיית הקבר – שהיא מקום קבורתו של ישו על פי המסורת הנוצרית.

מוזיאון ישראל – החשוב והגדול במוזיאונים שבמדינת ישראל. המוזיאון נפתח בשנת 1965 ויש בו מעל לחצי מיליון חפצי אמנות המייצגים את תרבויות העולם השונות מראשיתו עד לימינו אנו. נמצאות בו מגילות מדבר יהודה ("המגילות הגנוזות") וגם כתבי יד עתיקים ונדירים של התנ"ך.

מוזיאון "יד ושם" – בתי מלון בירושלים מאפשרים לכם להגיע אל מוסד ההנצחה הרשמי לשואה ולגבורה של העם היהודי. המוזיאון הוקם בשנת 1953 ע"י מדינת ישראל.

גן החיות התנ"כי – גן זה משתרע על שטח של 250 דונם, אחת ממטרותיו העיקריות של הגן היא לשמר בעלי חיים נדירים שבסכנת הכחדה, תוך מתן דגש על בעלי חיים ארץ ישראליים ועל כאלו שהוזכרו בספר התנ"ך.

בתי מלון בירושלים מאפשרים לכם להגיע אל עיר בעלת עבר מרתק.

לסיום, בתי מלון בירושלים יבטיחו לכם חופשה מעניינת ומרתקת.

כתיבת תגובה