דודי חשמל מחירים ודגמים

שוב חזרת הביתה והמים קרים? חם פה, תנצל את זה! אם אתה מחורפן מהמצב כיום ואתה חושב לעצמך זה פשוט לא יתכן שבחוץ שרב והמים באמבטיה קפואים כמו קרח. עצרו! קיימת אופציה חסכונית ופשוטה – ניצול קרניה החמות של השמש על ידי הצבתו של דוד שמש.

דודי חשמל מחירים – כי זה ירוק יותר

ביצוע התקנה של דוד שמש מקטינה יותר משחשבתם את צריכת החשמל שלכם בבית ואפילו במכוני כושר. זוהי אחלה דרך לנצל את החום ששורר בארצנו לשם חימום המים במקום לבזבז משאבים על שימוש בגוף חשמלי או אלטרנטיבות אחרות הצורכות כמויות חשמל רבות.

שימוש של כלל האוכלוסיה בדוד שמש לא רק מוביל לירידה בהוצאות כי אפילו לצמצום בשימוש באנרגיה. כך אנחנו מפחיתים את כמויות הזיהום בעקבות צריכה מוגברת ומונעים דלדול של מקורות האנרגיה העולמיים.

דודי חשמל כרומגן התשובות לכל השאלות

איך זה עובד בכלל? איפה שמים? למי זה מומלץ? כל הפרטים על דודי שמש.

במדינת ישראל קיים חוק על פיו יש חובה לעשות התקנה של דודי שמש בבניינים החל משנות ה-80 (מלבד מגדלים שאין בהם די מקום). באמצעות חוק זה חוסכים כ-4 אחוז מצריכת האנרגיה במדינה.

הפיתוח נעשה בארץ ישראל. חשבתם אחרת?

את דוד השמש מציבים על גג הבניין לרוב, או על משטחים פתוחים אחרים שבהם אפשר לקבל חשיפה מירבית לשמש. את הדוד מעמידים כשהקולטים פונים לדרום.

גוף דוד השמש מורכב ממיכל, המכיל מים, המחובר בצינור לקולטים. בתוך הקולטים מורכבים מספר צינורות מים במסגרת מתכת מלבנית.

מסגרת הקולטים נבנתה כך שצלע אחת עשויה זכוכית ואילו יתר הפאות אטומות וצבועות בצבע שחור, כאשר המטרה היא לכלוא כמה שיותר מחום קרני השמש. זו בדיוק הסיבה שחייבים לשמור ולוודא שהצד המופנה לשמש נקי.

התקנת דוד מהסוג הנ"ל מומלץ בחום לבניין דירות ואפילו בחדרי הכושר במדינות רבות בהן יש אפשרות להוציא משהו מועיל מהמשאב הזמין של חום השמש.

רוצים עוד מידע על דוד חשמל 30 ליטר? לא מבינים למה לא חשבתם על זה? אתם חייבים את זה לכיס שלכם, כנסו לאתר שלנו www.enos56hjlm.org.il/ בו תמצאו טיפים נוספים ממיטב אנשי המקצוע.

כתיבת תגובה