דיוור ישיר

דיוור ישיר

אם יש לכם עסק ואתם מעוניינים לשמור על לקוחות קיימים או להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות דיוור ישיר.

מה זה, בעצם?

דיוור ישיר הוא כל מסמך או מוצר, שנשלח ישירות אל הנמען, בציון שמו וכתובתו. היתרון העיקרי של פנייה כזו ללקוח הוא, שהסיכוי שהוא יתעלם ממנה הוא נמוך. לעומת פרסומת בטלוויזיה שניתן להתעלם ממנה באמצעות מעבר לערוץ אחר, פרסומת ברדיו שניתן לשמוע בחצי אוזן או לעבור לתחנה אחרת או פרסומת באינטרנט שלפעמים אנחנו בכלל לא רואים כי כבר למדנו "לסנן" אותן, ולעומת פרסומת בצורת פלאייר שנתחב לתיבת הדואר שלנו אך לא נושא את שמנו, הרי שלדבר דואר שנמצא בתיבה שלנו ונושא את שמנו אנחנו נתייחס הרבה יותר ברצינות. לכן, אין ספק שמדובר בדרך היעילה ביותר להגיע אל לבו של הלקוח, אבל כמובן שלא חשובה רק הדרך, חשוב גם המסר.

מסרים שיווקיים

כשמדובר בכתיבת טקסט עבור דיוור ישיר, חשוב שהוא יכיל מסרים שימשכו את הלקוח להמשיך לקרוא ובסופו של דבר גם ליצור קשר. כך למשל, אם העסק שלכם מציע שירותי צביעת בתים, אם רק תכתבו שזה מה שאתם מציעים בלי "לפתות" את הלקוח במבצע מסוים, יכול מאוד להיות שהוא יזרוק את הנייר לפח כי הוא לא צריך עכשיו לצבוע את הבית. אבל, אם תכתבו במכתב שאתם מציעים לצבוע את הבית במחיר נמוך במיוחד, או נותנים צביעה חדר נוסף על כל צביעה של חדר אחד, יכול מאוד להיות שתגרמו לאנשים לחשוב שאולי בעצם הם צריכים לצבוע את החדר, או שאולי הם מכירים חבר שיכול להתעניין במבצע שכזה. חשוב מאוד גם לכתוב את הטקסט בצורה שיווקית שתסקרן את הקורא ותגרום לו להמשיך ולקרוא. סלוגנים, כותרות מודגשות ומשחקי מילים הם רק חלק מהדרכים הקיימות לסקרן את הקורא, ולגרום לו או לחברים שיגיעו דרכו ליצור עמכם קשר. כך אתם יכולים גם לשמר את הלקוחות הקיימים שלכם, שיש לכם כבר את הפרטים שלהם, וגם להגיע אל החברים שלהם ולהגדיל את רשימת הלקוחות שלכם.

מי מפיץ?

היום ישנן חברות רבות המספקות שירותי דיוור ישיר. חשוב לבחור בחברה אמינה שאתם יכולים להיות בטוחים במאת האחוזים שהשליחים מטעמה אכן יביאו את הפרסומים שלכם אל תיבות הדואר השונות ולא ישליכו אותם בפח הסמוך או יניחו אותם בכניסה לבניין. מסיבות אלה מומלץ לפנות לחברה שקיבלתם עליה המלצות, ואם אין לכם המלצות, כדאי לפנות לחברה בעלת ותק וניסיון רב בתחום, שמספקת שירותי הפצה ללקוחות רבים ומרוצים. אל תהססי להרים טלפון לאחד מלקוחותיה כדי לשאול על איכות השירות ולקבל המלצות. זכרו: דיוור ישיר היא הדרך הטובה ביותר להגיע אל הלקוחות שלכם ולהגיע אל לקוחות נוספים. בהצלחה!