דרכים עבור הדפסה על קאפה

לא צריך חג כדי לתת מתנה. רוצה לגרום לעיניים שלה להידלק? אני הולך לכתוב לכם קצת על שי שקניתי לאשתי לעתיד לפני מספר שנים, ובאחריות הפתעה זו הייתה הכי מושקעת שהענקתי למישהו בחיי. היא ממש התרגשה, ואנחנו בלתי נפרדים בעקבות הפתעה זו.

משהו פשוט

כאשר חיפשתי בשבילה מתנה ליום ההולדת התרוצצתי בכ"כ הרבה קניונים, שברתי את הראש ונלחצתי בגלל זה. רק רציתי למצוא משהו מושקע במיוחד, ולא סתם עוד מתנה מהמדף. משתבר שמה שחיפשתי היה ממש פשוט. זה כמובן היה הדפסה על קאפה.

קונספט של הסבת תמונות הוא לא מתוחכם בעיקרון, ובכל זאת מרבית האפשרויות שקיימו בענף – גורמות לו להיראות אטרקטיבי ונועז. גם אם תבחרו להגדיל תמונה כלשהי לתלייה על קיר, או להדפיס תמונות על בובה – זו מתנה מבריקה. בדקו על נשותיכם. ספרו לי על הביקורות שלכם – בהודעה אישית. אם רק תרצו, אשמח לתת עוד עצות בעניין ציור על קנבס.

יצירתיות מעל הכל.

ברור לכולנו שהרעיון הכי קיטשי הוא לעשות שימוש בתמונה שלה ושלך. לא אשקר, זו שיטה בטוחה, ואתם תצליחו לסחוט ממנה דמעות ולהוקיר לכם תודה, אבל אני אישית מעדיף צילום מקורי יותר; צילום מוצלח של חוף בו חגגתם, ההצגה אשר במהלכה הצעת לה לצאת, וקצת יותר מקורי, תמונה שלה כילדה. תנו לתמונה מחשבה רבה, כדי שלא תיצרו ריב מכוער.

מספר סוגי האפקטים שאפשר להוסיף לתמונה הוא גדול למדיי. קביעת האפקט ההולם היא ללא ספק משימה קשה, אך לכך תוכלו למצוא עובדי חנות התמונות מהם תקבלו חוו"ד. אתם תיתקלו בתמונות שלא תוכלו להדפיס בגלל סוג הקובץ, או בעיה אחרת. לפיכך, אמליץ לבחור כמה תמונות, שתדעו.

עוד אינפורמציה בנושא מתנות מגניבות.

אז כמו שכתבתי, מתנות מסוג זה הן תמיד שוות, במיוחד כאשר הן נרכשות לכבוד יום השנה. אתם מוזמנים לשלוח עוד הצעות למתנות מגניבות, שתפו אותי כאן, וספרו למי ששואל.

כתיבת תגובה