להשלים בקלות בגרויות באנגלית ואזרחות

לכל חבריכם יש תעודת בגרות? מאוכזבים מציון הפסיכומטרי?

אפילו בתקופה זאת, תעודת בגרות היא לא תנאי הכרחי לקבלה לעבודה, וגם לא בהכרח מראה על תבונה, אבל מומלץ שתוציאו ציון טוב, מאחר והדבר פרט בסיסי עבור קו"ח שלכם, ולפעמים תנאי מחייב בשביל להתקבל ללימודי תואר ספציפי כלשהו. מחפשים מידע בנושא בגרויות באנגלית? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

אז איך משלימים בגרויות?

ככל שיותר זמן עובר אחרי סיום ביה"ס – ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים בגרויות. מכאן, יותר פשוט שתתחילו בתהליך בשלב מוקדם. ישנם הרבה מוסדות שתוכלו להיעזר בהם. עוד מידע על מכוני לימוד אלה ניתן למצוא בשפע רב בגוגל. היה ואתם בסדיר, בקבע, או אם השתחררתם מהצבא לאחרונה, תקבלו הנחות והטבות מסויימות על שיפור בגרויות.

רק קחו בחשבון שאתם בוגרים, ולפיכך, התייחסו לזה ברצינות והתנהגו בבגרות, שלא כמו ילדים קטנים; בשלב זה, כאשר אתם בטוחים מה הכיוון אשר אתם מעוניינים לעתידכם, והשגתם יותר מושג על נושא ספציפי.

מה בנוגע אל בחינה פסיכומטרית?

מבחן פסיכומטרי בנוי בצורה שונה בתכלית מהמבנה של ציוני מבחן הבגרות. לציון הבחינה הפסיכומטרית יש משקל יותר גדול מהמשקל של ציון מבחן הבגרות, מה גם שהבחינה עצמה קשה יותר, על אף העובדה שבחינה זו לא משקפת את רמת החוכמה שלכם. ציון הפסיכומטרי בוחן את ההתמודדות שלכם תחת מצבים מלחיצים, את הזכרון לטווח הקצר ואת ניהול סדרי העדיפויות שלכם.

למרות כי ניגשתם וקיבלתם ציון לא טוב במבחן הראשון שלכם – אין זה בהכרח אומר שאתם לא חכמים מדיי, אלא שפשוט לא היה מוצלח הפעם; כמו בטסט על אוטו, רובנו לא נצליח להוציא מעצמם את המקסימום ולהוציא תוצאה טובה על הפעם הראשונה. תמיד אפשר לגשת למועדים עתידיים, במידה ויש לכם מספיק כסף ורצון לעבור את המבחן שוב. את הציון הגבוה יותר שתוציאו – מתעדים למשך 7 שנים.

בנקודה הזו, אחרי שנחשפתם אל קצת אינפורמציה על נושאים כגון בגרויות בלשון, ובהנחה ואתם כבר יודעים מה אתם רוצים ללמוד ואיזו עבודה תאחלו לעצמכם, עדיף שתשתמשו בידע הזה למענכם: הירשמו לקורס כלשהו, שבו על התחת ולימדו, ותנו לעצמכם סיבה להתגאות!

כתיבת תגובה