האם זה כל כך פשוט: ויזה לארה"ב


הוצאת ויזה לארה"ב זה תהליך טיפה ארוך, ישנם מספר דברים שמומלץ ללמודלפני, היום נפרט על כל הנושאים אשר יועילו לכם להוציא ויזה, ולחזק את הצ'אנס שלכם להוציא ויזה לארה"ב. לסיום נביא מספר רעיונות מעניינים מבעלי מקצוע בתחום. תהליך הוצאת ויזה זה תהליך שמעוניינים לבחון אם אתם עם כוונה להתגורר בארצות הברית לצרכי העסקה בלתי מאושרת או שבאמת באתם לביקור.

הפרוצדורה של חידוש הויזה לארה"ב

תהליך הוצאת הויזה זהו תהליך לא פשוט עם מספר שלבים. המהלך הראשוני זה ללא ספק למלא טופס בקשת ויזה, זהו טופס כללי שמאפיין את המידע האישי שלכם וכוונותיכם. אחרי שתשלחו את טופס הדי אס תהיו מוכרחים לחשוב על הרבה פרטים שמחברים בינכם לבין ארץ ישראל. כך לדוגמא דירה, עבודה, הכשרות לימודיות וכו'. זהו שלב קריטי בתוך התהליך כי פה אנו משכנעים את שגרירות ארהב שאנחנו שואפים לטייל (מוגבל) ולא לעבוד שם בדרך לא חוקית. לאחר שאנחנו נמלא את הפרטים עכשיו נזדקק להגיע לראיון בשגיגרות ארצות הברית על מנת שיקבלו החלטה האם אנו עומדים בקריטריונים ויעניקו לנו תשובה בנושא קבלת ויזה לארה"ב, גם כשאתם באים לפגישה בשגרירות ארה"ב ישנם דגשים אשר נחוץ להכיר, ומספר טיפים שהכרחי לשמוע לפניכן.

למלא את המסמכים

– אינפורמציה בנושא קרבה משפחתית – נבדוק האם יש לנו קרובי משפחה בארהב, אם אכן כך נפרט את זה בטפסים.

– קורסים – אם הנכם בעת הכשרה הדבר בהחלט בעל יכולת לסייע עד מאוד.

– עבודה – יעזור מאוד להוסיף מסמכים על מקום פרנסתכם.

– משפחה – אם יש לכם משפחה בארץ, הדבר בעל אפשרות לעזור עקב שהדבר מראה שיש לכם שאיפה לחזור לפה.

– מיזם – אם קיים ברשותכם עסק זה מסוגל להועיל והדבר משגע !
ראיון בשגרירות ארצות הברית

שלב אחרי שסיימנו את הכנת המסמכים יגיע שלב הראיון בשגרירות ארצות הברית. נחוץ ומאוד הכרחי לקבל טיפים לראיון לפני שבאים אל השגרירות. הראיון הוא קצר ואורכו כ-חמש דקות. בעת הראיון ישאלו אתכם שאלות כדי לאשר את הטפסים ששהבאנו להם ובוודאי לקבל רושם ולהחליט האם הם סבורים שאנו באמת מגיעים רק לטייל. קריטי להשאיר רושם טוב במבדק בכדי שיתנו בנו אמון שאנחנו הולכים רק לבקר ואיננו משתוקקים להתגורר בדרך שאיננה חוקית בארצות הברית.

עלות חידוש ויזות לארהב

כל מחירים של התהליך – המחיר של כל התהליך של הוצאת ויזה לארה"ב לוקח בערך כשבע מאות שקלים. דבר זה מכיל את הייעוץ, וכמובן את האגרה שנשלם לשגרירות ארה"ב שזה יחסית יקר ומחירו זה בערך מאה וחמישים דולר

כתיבת תגובה