הבטח לעצמך נהיגה בטוחה

לפני שאתם מעלים את רכבכם לכביש, חיוני שתבטחו את רכבכם בחברת ביטוח.הדבר הראשון שבעל רכב חדש צריך לדעת, זה את חוקי הבטיחות בארץ. בארץ, ביטוח מקיף הוא חובה לכל נהג. אי אכיפה של חוק זה תוביל לדו"חות ואולי אף לשלילת רישיון או במקרים אחרים למעצר. ישנה קשת רחבה של סוגי ביטוחים והנהג יכול לבחור איזה סוג ביטוח הוא מאוניין לרכוש.

להלן סוגי הביטוחים הקיימים בשוק, כיום:

  1. 1. ביטוח אמינות- ידוע גם כביטוח לנהג שלישי. ביטוח זה מבטיח כיסוי לנהג שהוא לא בעל הרכב, כאשר אירע תאונת דרכים או נזק הנגרם מגניבה, שריפה, מזג אויר או מבעלי חיים.
  2. 2. ביטוח התנגשויות- ביטוח זה כולל בחובו כמעט את כל סוגי הנזקים היכולים להתרחש. התנגשות עם רכב אחר תזכה אתכם בכיסוי כל חלקי החלפים. בנוסף לכך, בתהיו מכוסים להוצאות הנגרמות כתואצה מגניבה, שריפות, תנאי מזג אויר בעיתיים וכן נזק הנגרם מחיות.
  3. 3. ביטוח פגיעות אדם וביטוח רפואי- תחת הביטח הנ"ל, חברת הביטו תישא בהוצאות הרפואיות, לא משנה מי האשם בתאונה. ביטוח זה יכסה את ההוצאות הרפואיות של הנהג ושל שאר הנוסעים ברכב האמור.
  4. 4. ביטוח מקיף- ביטוח זה יגם עליך מפני נזקים הנגרמים, מכלי רכב לא מבוטחים.

החזר כספי עבור גרירות, הוצאות עבודה והחזר על רכבים חלופיים: אלו רק חלק מהכיסויים הנוספים, שיכולים להיות מכוסים או לא מכוסים על ידי ביטוחים אחרים. תחת הכיסוי, תקבלו החזר על רכב מושכר וגרירת רכבכם, במידה שרכבכם ייזוק.

כיצד מחשבים את פרימיירת ביטוח לרכב?

כעת, שאתם מודעים לסוגי הביטוח השונים, עליכם לדעת כיצד מחשבים את פרמיית הביטוח. לרוב, המדינה מחליטה מה תהיה הפרמייה לביטוח בסיסי. יחד עם זאת, בשאר המקרים חברות הביטוח מחשבות את הפרמיות של סוגי הביטוחים השונים, לפי חוקי משרד התחבורה ופקטורים נוספים כמובן. להלן הפקטורים הנלקחים בחשבון:

  1. סוג הכיסוי הביטוחי.#
  2. מאפייני הרכב: גיל, שנה, סוג הרכב וכן הלאה.#
  3. #מצב הרכב, חלקי חילוף, תקינות השילדה וכיוצא בזה.
  4. #הפרופיל הרפואי והעבר הנהיגה של הנהג.

בזמן שלוקחים את פוליסת הביטוח כחלק של ביטוח רכב מחברת הביטוח, אתם צריכים לוודא שהחברה נותנת לך ביטוח שיחכסה לפחות את כל ההוצאות המינימנליות. חברת ביטוח טובה, לוודאי תציע לכם את הליווי הנכון, על מנת שתהיו מרוצים מהפוליסה המוצעת לכם.

סקירת ביטוח ישיר

כתיבת תגובה