הדפסה על מוצרים וחפצים

איך גורמים לה להתרגש? האהבה שלה אליך תתגבר אני מתכוון לספר לכם הכל על משהו שהענקתי לחברה שלי לפני כמה שנים, וללא ספק זו הייתה המתנה המגניבה ביותר שקניתי למישהו. היא כ"כ התלהבה, ואנחנו זוג צמוד מאז אותו יום.

מתנה קטנה-גדולה

כשחיפשתי עבורה מתנה באמת מיוחד בדקתי במלא חנויות למתנות, בקושי ישנתי בלילה והייתי ממש מוטרד. באמת שחיפשתי משהו לא שגרתי, ולא עוד משהו מהאינטרנט. אח"כ הבנתי שהשי המושלם היה ממש פשוט. זה כמובן היה הדפסה על מוצרים.

רעיון של התעסקות בתמונות הוא לא מהפכני מדיי, אבל התפתחות האפשרויות שתוכלו למצוא בענף – הופכות את הקונספט לאותנטי וחדשני. בין אם תבחרו בלהגדיל תצלום אישי על קיר, או בהדפסת תמונה על גבי פאזל – היא תתלהב מזה. אתם מוזמנים לבדוק על האישה שלכם. אשמח לקרוא על התגובות בבלוג שלי – כתגובה לבלוג. אם רק תרצו, אכתוב בשמחה עוד מידע בנושא הדפסה על ספלים.

הכי מקורי שאפשר.

ברור לכם שהרעיון הבנאלי ביותר הוא לעצב תצלום של שניכם. אני מוכרח להודות, זו הצלחה בטוחה, וכנראה שמייד תצליחו לגרום לה להתלהב ולהתפעלות, אבל למרות זאת אמליץ להחליט על צילום מרומז ומקורי; תמונה יפה של איזור שטיילתם בו, הרחוב בו התנשקתם בפעם הראשונה, או אולי אפילו תמונה שלה כילדה. השקיעו בצילום אקסטרה תשומת לב, שלא יווצר ויכוח מיותר.

מספר סגנונות האפקטים שאפשר להוסיף לתמונות הוא גדול מאוד. בחירת האפקט הנכון היא גם משימה קשה, אך לשם כך יוכלו לסייע לכם מקצוענים שזוהי פרנסתם, מהם תקבלו טיפים. את חלק מהצילומים לא תצליחו להגדיל בגלל איכות ירודה, או משהו דומה. לפיכך, אמליץ לכם לבחור 2-3 תמונות, קחו לתשומת הלב.

מידע נוסף בנושא סוגי הדפסה.

כאמור, מתנות מהסוג הזה לא מפספסות, גם כשהן מוענקות בספונטניות ליום הולדת. אשמח לשמוע עוד רעיונות עבור מתנה מיוחדת, שתפו אותי בהודעה, וספרו לחבריכם.

כתיבת תגובה