הובלות דירה בתל אביב

מפנים אתכם מהדירה? עוברים לעבודה באזור מרוחק? מעט מאוד אנשים נשארים כל חייהם באותו חלק של הארץ. חלק לא מבוטל מהאנשים מוכרחים לעבור מבית אחד לשני מספר לא מבוטל של פעמים במהלך החיים. עבור רובנו מעבר דירה הוא תהליך ארוך ומתיש. מאמר קצר זה רלוונטי מאוד לאלו מכם שעוברים בחודשים הקרובים, ובו תוכלו למצוא מספר נקודות למחשבה על הובלות דירה.

זה לא סוף העולם

קבלו את זה בצורה טובה. הרבה אנשים עוברים בנסיבות חיוביות כגון רכישה של בית חדש או כשסיימו לבנות את בית החלומות. אין ספק, המעבר הינו שלב מייגע בדרך אבל גם אותו אפשר לעבור ללא נפגעים.

מובילים – כל הדרכים למעבר דירה נעים מהיר וללא כאבי ראש

היו מוכנים, ערכו בדיקה של אפשרויות להעברת התכולה שלכם מספר שבועות לפני המעבר. אם תפעלו כך תחסכו מעצמכם לחץ מיותר ותוכלו להערך ליום העברת הדירה בצורה מעולה.

אין רגע לארוז? כיום קיימות בתחום חברות רבות המציעות שירותי אריזה בנוסף לשירותי ההובלה. צוות של מס' עובדים יבוא לבית מס' ימים לפני יום ההובלה בכדי לארגן תכולת המשרד שלכם.

אם נתקלתם במצב בו מכריחים אתכם לפנות את בית העסק לפני שתוכלו להכנס למעונכם החדש הסירו חשש מליבכם! בחלקים שונים של הארץ תוכלו למצוא מס' עסקים שניתנים להשכרה עבור אחסון תכולת משרדים. המחסנים מושכרים לשבועיים אך בחלקם יש גם אחסון לטווח ארוך יותר ואפילו בתעריף נמוך יותר.

לא חוסכים על חברת הובלה

במידה ואתם אורזים את תכולת הבית או שהעדפתם לשכור את שירות חברת ההובלות למשימה זו מומלץ מאוד לארוז את הדברים היקרים לכם בצורה טובה אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום לדירה החדשה. בטוח לא הייתם מעוניינים שפסל הסברובסקי שהדודה חיה השאירה לכם לאחר מותה לא ישרוד את טלטלות הדרך.

אל תחסכו בהוצאות על חברת הובלות, לא כל בעל ואן יכול להיות מוביל. הובלת חפצים כמו: מכונת כביסה, מקפיא וכדומה דורשים כושר נשיאה רב. בנוסף, זכרו שיש רהיטים מסוימים כגון: פסנתרים, ארון דלתות שיעלו צורך בפירוק והרכבה. בדיוק מסיבה זו, יש לבדוק ולוודא שחברת ההובלה מסוגלת לעשות זאת. עבודה זו דורשת תוספת מחיר.

תאמדו את דלת הכניסה בדירה הנוכחית ובדירה אליה אתם מעבירים את הרכוש. במידה והמדרגות צרות מדי יש מצב שתצטרכו להוסיף השכרת מנוף.

תוכלו לקחת את שירותיו של מנופאי מחברה אחרת אך כדאי יותר לערוך בדיקה אם חברת ההובלה שאותה הזמנתם יכולה לספק מנוף, כך תצמצמו עלויות. יש מצבים כדאי לקחת מנוף, גם אם אין אתם חייבים. השימוש במנוף יחסוך טלטלות מיותרות של החפצים בכניסה ויציאה מהמעלית.

הייתם רוצים לקבל מידע נוסף? צריכים בדיקת מחירים זריזה? גלשו לכתובת http://www.movehome.co.il/ בו תוכלו לקבל הצעות ממיטב נותני השירות בתחום

.

כתיבת תגובה