הובלות – דף חדש בבית חדש

לא משנה כמה פעמים עוברים דירה, זה אף פעם לא הופך להיות פשוט יותר. מה אפשר לעשות כדי להקל על המעבר?

תהליך מעבר דירה זה עסק לא פשוט. לאחר תקופה ארוכה סוף סוף מצאתם את הבית המושלם וכעת הגיע הזמן להכנס. איך בוחרים שירותי הובלות? זה יכול להיות מאוד פשוט, אם מתכוננים נכון.

על פי איזה קריטריונים בוחרים מובילים? לאלו דברים הכרחי להתייחס? להלן כמה טיפים :

– עדיף להזמין הובלה על העברה עצמאית – אז אולי זה עולה יותר, אבל גם אם אתם בכושר מצוין, זה לא אומר שלא תהיה לכם פריצת דיסק מסחיבת המקרר. באופן כזה תתפנו לניהול תהליך המעבר. נוסף על כך, אם תזמינו הובלה ניתן לבטח את החפצים בזול.

– התעקשו לחתום על חוזה הובלות שכולל את התשלום הסופי על העבודה, הסכם הביטוח, זמן תחילת ההעברה ופירוט של כל החפצים המועברים. חוזה העברות מסודר ומפורט יכול למנוע בעיות רבות.

– החליטו אם אתם מעוניינים לארוז לבד, או אם הייתם מעוניינים שהמובילים יעשו זאת בשבילכם. במידה וזו לא בעיה מבחינתכם לתת לאדם זר להתעסק לכם עם הדברים וכמובן, אם אתם מוכנים לשלם יותר, זאת אופציה ממש טובה. מצד שני שווה לזכור שאף אחד חוץ מכם לא יתייחס לחפצים שלכם עם הכבוד הראוי…

– מעבר דירה הוא הזדמנות לעשות ניקוי כללי בבית. נצלו את ההזדמנות לעשות סדר ולהעביר לצדקה את הרהיטים, הבגדים ומכשירי החשמל שכבר אינם בשימוש.

– רשמו על כל אחד מארגזי הקרטון לאיזה חדר הוא צריך להגיע, כך תעשו את עבודתם של המובילים קלה בסידור הקרטונים בבית ועל עצמכם במהלך הפריקה.

מעבר דירה הוא פתיחה של דף חדש בחיים, וכמו תמיד, כדאי להתחיל על רגל ימין. אם מתחשק לכם לקרוא מאמרים נוספים על הובלות קטנות חיזרו בהקדם כדי לקרוא את הטקסטים הבאים שלנו בתחום מוביל תל אביב .המשך יום נפלא!

כתיבת תגובה