המלון המועדף עליי בתל אביב

אז הפעם במסגרת חיפושי ביקורת המלונות שלי החלטתי לקחת את הרגליים וללכת לראות ולבדוק מספר בתי מלון הנמצאים בעיר שפועלת ללא הפסקה והיא – תל אביב, כאשר כדרך אגב זוהי העיר שנחשבת לאחת מהערים הפופולאריות ביותר בפן התיירותי בעבור תיירים המגיעים לארץ ישראל.

אז לאחר שעברתי שלושה ימים בחיפוש בתי מלון ובלראות כמובן את בתי המלון שמרביתם נמצאים דווקא באזור הים והטיילת בתל אביב, הגעתי למספר מסקנות מובהקות מהו בית המלון המועדף עליי ביותר בת"א.

לפני שנכריז על הזוכה להלן ביקורת על מספר מלונות בעיר

אז בטרם אני אכריז על בית המלון המועדף עליי בתל אביב, חשוב מאוד שתדעו מהם ההמלצות שיש לי לתת לכם על המלונות האחרים שאותם בדקתי וראיתי במהלך הביקור והסיבוב בעיר.

ראשית כל חשוב לציין שאחד מבתי המלון היפים ביותר שראיתי בעיר שקיבל אצלי ציון מצוין, הוא בית המלון הילטון תל אביב, שכאמור מוכר לכולנו בגלל היותו מלון של רשת בתי המלון הגדולה בעולם שפועלת כמובן גם בישראל במספר יעדי תיירות, כגון: ירושלים, אילת וכמובן שגם ת"א.

מלון נוסף שביקרתי בו ובהחלט מבחינתי נחשב לאחד מהמלונות הטובים הוא בית המלון דן, המלון עצמו הוא יפיפה וכדרך אגב חשוב לציין שבמהלך הביקור במלון פגשתי כל מיני אישיים ומנהלי הרשת כאשר התברר לי בסופו של דבר שהנהלת רשת מלונות דן שלה מגוון רחב של בתי מלון בישראל יושבת בבית המלון הנמצא על הטיילת, חיים טובים סך הכל עם אפשר להגיד.

בית מלון נוסף ומצוין שביקרתי בו הוא בית המלון שנחשב לחדש יחסית והוא "הרודס פאלאס ת"א" אשר מנוהל על ידי רשת מלונות פתאל שהינה אחת מרשתות בתי המלון הגדולה בישראל ויחד עם זאת גם המלון מוכר לרבים מאיתנו מאילת, שם הוא נחשב לבית המלון הטוב ביותר בעיר, וזאת עובדה גם על פי מומחים שאמרו את דברם בנושא.

והזוכה הגדול במלון הטוב והמומלץ בתל אביב הוא…

בלי שום ספק מבחינתי לפחות בית המלון הטוב ביותר שהייתי בו בתל אביב הוא בית המלון דויד אינטרקונטיננטל ששייך לרשת המלונות העולמית, כיום ישנה כמות גדולה של מלונות בתל אביב אבל בסופו של דבר מלון כמו דויד אינטרקונטיננטל קשה למצוא כל יום, חשוב מאוד לציין שבית המלון נחשב לאחד מהגדולים ביותר בעיר ראשית כל ושנית הוא אחד מהמבוקשים והפופולאריים על ידי תיירים המגיעים לבלות בת"א, בבית המלון ניתן למצוא מגוון רחב של שירותים ופעילויות החל מבריכת שחייה מפוארת, חדר אוכל מרשים ביותר, בר במלון, חדר כושר, מרכז ספא, טרקלין עסקים, חדרי ישיבות וחדרי אירועים, וכמובן אווירה קסומה שמשרה צוות העובדים של המלון על האורחים, כמובן שחשוב מאוד לציין שבית המלון נחשב למאוד מרכזי ויחד עם זאת קרוב מאוד לים במרחק הליכה של דקה לכל היותר, מה שמאפשר בהחלט בילוי ושהייה מהנה בתקופת הקיץ לאלו המתעניינים בחופשת בטן גב בחופי תל אביב.

כתיבת תגובה