הסרת שיער בלייזר – 5 טיפים שישמרו עליך

הסרת שיער בלייזר – 5 טיפים שישמרו עליך

הנושא של הסרת שיער בלייזר הוא נושא מאד מבוקש היום, ניתן לראות זאת בבירור מכיוון שאנחנו, האדם המודרני, מחפש כמה שיותר דרכי קיצור וכמובן דרך לשנות את חייו לטובה מבלי צורך להשקיע זמן בדברים מיותרים כמו הסרת שיער בשעווה וכו'…

למעשה, ניתן לראות היום אפילו גברים שפונים להסרת שיער בלייזר מכיוון שהם מבינים אסטטיקה מה היא ורוצים לראות את עצמם בצורה שונה במראה, להבדיל מהשנים הקודמות שגבר היה צריך להיות שעיר ומסוקס היום הוא יכול להיות חלק ומסוקס (:

הטיפים שאתן לכם היום חשובים מאד אם אתם חושבים לעשות הסרת שיער בלייזר. הטיפים נוגעים בנושאים הרגישים ביותר: הגוף והכסך שלכם.

נתחיל עם הטיפ הראשון-

תשימו לב טוב טוב שאם בוחרים מכון מקצועי להסרת שיער בלייזר ולא מכון לא ידוע ואנונימי. זאת מכיוון שאם עלולים ליפול בין הכיסאות מבחינת איכות הטיפול וכמובן מסכנים את גופכם לשוא. דבר נוסף, כשאתם מחפשים מכון טוב אל תסתכלו בטלוויזיה, תנסו לקבל כמה שיותר עדויות חיות מאנשים שעברו טיפול במכונים מסוימים ותשאלו אותם את כל השאלות שקשורות לפן המקצועי. כמה זמן המכון קיים? כמה זמן המכון מטפל בהסרת שיער בלייזר? האם ישנו פיקוח של רופא בזמן הטיפול? באיזה מכשיר הסרת שיער בלייזר הם משתמשים?

כל השאלות הללו חשובות ביותר וחייבות לקבל מענה כדי לאשר שהמכון הוא אכן מכון מקצועי.

טיפ שני-

תוודאו שאתם הולכים לקבל הדרכה מלאה במכון שאליו אתם הולכים כדי שלו יהיו לכם שום הפתעות בזמן הטיפול עצמו. למשל, ישנה הכנה לטיפול לפני הטיפול עצמו. תשאלו את הרופא שמטפל בכם כיצד ההכנה מתרחשת וכמה זמן היא צריכה להתרחש פני הטיפול עצמו (חשוב מאד). תשימו לב גם, שיש לכם תקשורת מלאה של פנים מול פנים עם רופא ולא עם נציג שירות כאשר אתם ניגשים לפגישת ייעוץ, זאת כדי לדעת בוודאות אם אכן יש פיקוח של רופא או לא.

טיפ שלישי של הסרת שיער בלייזר-

אל תתנו למחיר להשפיע על ההחלטה שלכם בצורה חורצת, הרבה פעמים המחיר יכול להסיך אותנו מדעתנו. צאו מנקודת הנחה שהמחיר פה בד"כ קובע גם את האיכות ואתם ממש לא רוצים להתפשר על איכות. כשמדברים על הסרת שיער בלייזר ויודעים שמדובר על קרניים שממש חודרות את העור ולמעשה מבינים שזאת פעולה חודרנית גם אם הדבר לא נראה כך, חשוב להבין שאתם רוצים להיות בידיים הטובות ביותר.

טיפ רביעי-

תכינו את עצמכם לפני הטיפול עצמו דרך בדיקה של אלרגיות ולייזר. ישנם הרבה אנשים אשר רגישים בעור ולא מודעים לכך בכלל, לכן חשוב לבדוק במרפאה אחרת ולא במכון טיפול להסרת שיער בלייזר אלא במרפאה הרגילה שלכם, רגישות ללייזר ולקבל המלצה אובייקטית כמה שניתן.

טיפ חמישי-

תפקחו את העיניים ואל תהיו תמימים, ישנם הרבה מאד שרלטנים בחוץ שמחפשים את הכסף שלכם, לא צריך להיות בלחץ מיותר, אבל חשוב לשים לב ולפקוח את העיניים, להסתכל מסביב על המכון עצמו, האם הוא שמור, לבדוק כמה שניתן את הצוות המטפל ולשאול כל שאלה שעולה לנו לראש למען הסר ספק כדי שנכנס לטיפול בריאים ושלמים בדיעותינו על המקום שבחרנו.

תהנו מלהיות חלקים עם הסרת שיער בלייזר (:

כתיבת תגובה