הפקת אירועים מאפס

פעם בשנה לפחות מישהו ממכריי מחליט שבא לו חתונה ודורש שהעולם יעצור מלכת בשבילו, וגם מקום העבודה מחליט פתאום לקיים יום כייף. אמנם, אם מדובר במאורע באמת מיוחד אני הולך בכיף, אך בינתיים – חשבון הבנק מתרוקן, הלו"ז עמוס ובכלל לא בטוח שנבלה בנעימים. אבל קורה לפעמים שכן.

עכשיו, אני מקווה שכול מאורע מיוחד שאנכח בו, יהיה כאז, מושקע וחדשני, ע"מ שלא אתבאס מההשקעה הכלכלית, מהערב בחוץ וכל המתלווה לכך – אורך הנסיעה וכד'. אהבתי את העובדה שאישיות אפורה כמו בעלי החברה יישם בעצמו כזה אירוע מקורי, אך אכן כך, אני מאוד נהניתי.

הפקת אירועים

כמובן, כשיש הרבה כסף – קל להרים הפקה, אך כנגד זה, אם הכיס מסודר אבל הראש אטום – יהיה ארוע גרוע. אירוע עסקי מוצלח – יכול גם להיות מפואר במיוחד, אבל רצוי שיהא בילוי ייחודי ומשעשע. כיצד ניתן לנסוע לאולם נידח מאחורי חניון, כשמגישים לכם מנות קטנות וטפלות ושמים במערכת תקליטור להיטי אייטיז שמנגן ללא הפסקה עד שיוצאת הנשמה?

גם הדברים הפשוטים יכולים להפוך לגדולים, כשמשקיעים את המשאבים הנכונים. נגיד, ביום האירוע הנדון, העובדים עטו תחפושות ונראה שהם באמת נהנו מהעבודה. דבר נוסף שאהבתי היוה הקינוח, אשר הותאם במיוחד לערב הזה; מס' מנות נקראו על שם שמות חיבה של כלת השמחה, רעיון מגניב ואישי כאחד.

מה עם לוקיישן?

ללוקיישן יש משקל גדול, לא בהכרח מבחינת נוחות גישה, כי אם גם מבחינת הקונספט. למשל אירוע על הים – אוטומטית מיוחד, גם כשהמזון לא אכיל. אם תשקיעו מספיק בדברים החשובים, האורחים ישכחו מהדברים הקריטיים לכאורה, כמו המוסיקה.

לסיכום, ערב משעמם אינו קשה מנשוא, אבל יותר מדיי כאלה יביאו אותי לייחל לסוף העולם. מה שטוב הוא שבתקופה האחרונה מלא מפיקים הבינו שעולם האירועים בארץ שלנו לא מצליח להמריא כבר כמה עשורים ואנו מתחילים להתוודע לחידושים קטנים בארועים מסויימים. אנו רק מוכרחים לצאת מהקיבעון – באופן זה, ניתן לערוך ארועים מקוריים. רוצים לקרוא המלצות חמות? הקליקו וגלשו ל-ארגון חתונות, המון בהצלחה!

ישנה תגובה אחת על “הפקת אירועים מאפס

  1. מאמר מעולה!!
    כל כך נכון שהיום האירועים רגילים ובנאליים 🙁
    הייתי רוצה לראות עוד… ללכת לחתונה או אירוע מסוג אחר ולא להרגיש שאני שוב באותה הסיטואציה רק האנשים שונים

כתיבת תגובה