זרים, צמחיה מלאכותית וסידורי פרחים- מתנה לכל אירוע

יש הרבה אירועים אותם אנו חוגגים במהלך חיינו, לעצמנו ולאנשים הקרובים לנו. תמיד יש את הדילמה מה לקנות, מה להביא ובאיזה סכום, בין אם מדובר ביום הולדת ובין אם מדובר במסיבה לכבוד לידת תינוק. אך למרות כל האפשרויות הרבות שעומדות לנגד עינינו, יש דבר אחד שתמיד יהיה מדויק.

שתילת ערוגת צמחיה מלאכותית כמתנת יום נישואים

לכל אירוע אליו נבוא, תמיד זר פרחים יעשה את העבודה. כמובן שצריך לקחת בחשבון את סוג האירוע וגודל המעמד כדי לדעת האם עציץ או זר יהיו מתנה מספקת, או שמא נצטרך להוסיף אליהם מתנה נוספת. ניקח לדוגמא יום נישואים. בשנים הראשונות של הזוג הנשוי, על הבעל להשקיע במיוחד. הליכה למסעדה יוקרתית, ארוחה דשנה ובקבוק יין יהיו מתנה ראויה וכמוה גם בילוי של כמה שעות בספא, שיכלול מסאז' מפנק, עיסוי פנים וכניסה לג'קוזי המחומם שבמקום. שלא תטעו ותחשבו שהמתנה הזו תספיק אלא כדאי מאוד לצרף גם במקרה זה זר פרחים מהודר. אך כשהשנים חולפות והזוגיות נשארת יציבה, בדרך כלל מחוות מיוחדות לימי נישואים כבר מבוששות לבוא, לכן הפרחים הם אלו שצריכים להיות מיוחדים. סידור פרחים מהודר, שתילת ערוגות של צמחיה מלאכותית בגינה או עציץ שמתנשא לגובה רב, אלה צריכות להיות האפשרויות אותם תקנה.

זר פרחים ליולדת, רגע לפני הברית בתוך גן האירועים

אירוע נוסף אליו פרחים יתאימו יהיה לידה. לאחר שהאם שנושאת את התינוק והאב שנאלץ להביא שורה של מאכלים לא הגיוניים בשעות לא הגיוניות במהלך השבוע עברו את תשעת החודשים המפרכים, הגיע הרגע לו הם ציפו. לאחר צירים ארוכים כשהאם מרגישה שבכל רגע היא כורעת ללדת, זה סוף סוף קרה והנה הבעל והאישה הפכו להיות הורים מאושרים. התפקיד שלכם בתור חברים טובים, זה להגיע ולבקר בבית החולים עם זר פרחים מהודר, עציץ ירוק מפלסטיק כדי שהאם המאושרת לא תצטרך לגדל גם אותו בנוסף לילד או אם אתם מעוניינים להיות מהמגוונים, ניתן להביא זר ללא פרחים, זר ממתקים. אם אתם שואלים מדוע להסתפק בזר מהודר ולא להביא מתנה לתינוק אז התשובה מסתתרת במה שקורה לאחר הלידה. או אז מתוכננת ברית או בריתה, באולם או גן אירועים, שם אולי תיהנו ממטעמים שונים, ממוזיקה טובה ומפגישה עם כל החברים והמשפחה, אבל כאן הפרחים לא ישחקו תפקיד ותיאלצו להביא מתנה מסוג אחר, כשבדרך כלל היא תתחבא בתוך מעטפה.

היכן נמצא פרחים באולם או גן האירועים?

יש עוד שפע אירועים אליהם ניתן להביא זרי פרחים שונים ומגוונים. דייט ראשון בעבר היה כולל באופן מסורתי זר פרחים ובונבוניירה של שוקולדים, כשגם היום אין זה יוצא דופן לצפות באדם כלשהו הולך אל עבר גינה ציבורית כלשהי או אפילו לערוגות של צמחיה מלאכותית וגוזם משם פרח אחד או שניים על מנת להביא למי שעשויה להיות אהובתו העתידית. חתונות גם הם אירוע בהם לפרחים ישנה משמעות גדולה ואולי אפילו יותר מכל האירועים האחרים שהוזכרו קודם לכן. מעל כולם עומד כמובן הזר המיוחד של הכלה, כשמוטיב הפרחים חוזר ומופיע גם בקישוטים שעל רכב החתונה, הרכב שמסיע את החתן והכלה ביום חתונתם. לא זר יהיה גם לראות סידורי פרחים טבעיים בכל מיני צבעים וצורות, או אפילו זרים יפים ממשי או מפלסטיק על גבי השולחנות באולם האירועים, כשגם אם האירוע מתקיים בתוך גן אירועים במקום בתוך אולם, ניתן לראות שפע של סידורי פרחים סביב החופה הממוקמת תחת כיפת השמיים. אין ספק שפרחים מלווים אותנו בכל אירוע בחיים, בכל מקום והם תמיד ממלאים את תפקידם בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה