חופשה וטיול ביעדים שונים באירופה

אירופה היא לא "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות" כמו ארה"ב, וגם אין בה מקומות אקזוטיים, אבל יש בה מגוון יעדים קסומים ומהנים שאפשר לבקר בהם, ואף רצוי.

לפני שניכנס ללב העניינים, ראוי לציין שנופשים באירופה הם בין הזולים ביותר שתוכלו למצוא, בהשוואה לנופשים ביעדים אחרים הכוללים את אותם התנאים ונמשכים לאותו פרק זמן. הסיבה לכך היא בעיקר העובדה שטיסות לאירופה הן זולות מאוד. לצורך ההשוואה, תוכלו למצוא טיסה הלוך ושוב מישראל ללונדון ב 500 דולר, בעוד שטיסה מכאן לניו יורק תעלה לכם לפחות 1000 דולר.

על כן, חופשה בפראג תהיה תמיד זולה יותר מחופשה ביעדים פופולאריים בארה"ב או יעדים אקזוטיים מרוחקים, אבל היא לא תרגיש זולה. החופשה מבוקשת מאוד בקרב צעירים, אחרי צבא או בלימודי תואר ראשון, שמחפשים נופש זול ואיכותי, ובפראג הם יכולים לראות את מצודת פראג, בית הארכיבישוף, ארמון שוורצנברג, גשר קארל והשעון האסטרונומי המפורסם, וזה לא הכל. אז אם אתם רוצים חופשה זולה ועשירה באתרים ואטרקציות, פראג היא יעד מצוין.

יש יעדים שמתאימים יותר לחודשי הקיץ, כי האטרקציה המרכזית בהם היא הים. קחו לדוגמא חופשה בקפריסין . יעדים שכאלה הם מושלמים למי שאוהב את הים ורוצה לחזור הביתה מעט שחום יותר. היעדים האלה הם אולי הכי קרובים שיש לאקזוטיות שאירופה מציעה לנו. משום שמגיעים אליהם הרבה צעירים, אפשר למצוא בהם הרבה מועדונים ומסיבות, והכל תמיד בזיל הזול!

ויש יעדים שמשלבים את הקלאסיות והעירוניות עם הסתלבט על הים, כמו יוון. חופשה ביוון היא מיוחדת מהשילוב המיוחד הזה. מצד אחד יש לכם את אתונה, בירת יוון עם ההיסטוריה העשירה שלה שכוללת את המיתולוגיה היוונית עם האלים והאלות, ומצד שני יש לכם חופי ים, לדוגמא באיים קוס או כרתים. גם כאן מדובר בחופשה בעלויות נמוכות מאוד, והן נמוכות עוד יותר אם מזמינים אותן ברגע האחרון.

אם כן, יש הרבה מה לעשות ולראות באירופה, ולא צריך להרחיק לכת כדי לחוות דברים חדשים, לשמוע שפות זרות, להכיר תרבויות שונות או לטעום טעמים שעוד לא טעמתם. באירופה תוכלו למצוא את כל מבוקשכם.

כתיבת תגובה