חתונה במרכז -כי לא חייבים לנסוע רחוק!

רוצים אירוע שיזכר לדורות? מי לא מפנטז חגיגה בלתי נשכחת, אולם מה בעצם מוזמנים זוכרים מאירוע? החליפות, המנה העיקרית, המוזיקה, ובעיקר את האולם. יתכן שלא תאמינו לתוצאות, אולם למרבית האורחים אותם קריטריונים חשובים, וכמובן על החשובים נשים פוקוס.

מקום כבר יש?

המקום שתבחרו מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת הנקודות שחשובות לכם. וילה בצפת תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה בפארק מים תעיד על תמימות, גן יחודי יקרין את עושריכם בעוד גן ארועים קטן ירמוז על חמימות.

זכרו שהכי פשוט לחלום על טקס בר מצווה יוקרתי ומדהים, אבל לרוב בסוף התכנון מבינים בעלי השמחה שזה לא מה שהם קיוו לו. אז לפני שאתם מזמינים אולם תחשבו מעבר לפנטזיה אם האולם הזה באמת תואם את רצונותיכם .

בחירת התפריט לארוע

סיימתם לעסוק עם חתונה במרכז? ללא צל של ספק אחד המאפיינים המרכזים ביותר הוא התפריט שיוגש לאורחים. לחלקכם זה אולי נשמע קצת ראוותני, אבל מרבית המוזמנים משתוקקים להינות ומה שחושב להם הוא האוכל שיוגש בארוע.

טרם בחירת המנות תנסו לחשוב מי המוזמנים שיתפסו את החלק הענק ביותר בחגיגה שלכם. היה ומדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל ביתי, אז כדי שתלכו על אוכל פשוט יותר. במקרה שמדובר בחברה צעירים מהדור החדש אפשר ללכת על אוכל גורמה, אם זו בכלל חגיגת יום הולדת ורוב האנשים יהיו בה ילדים אז מומלץ ללכת על תפריט פשוט הכולל צ'יפס, נקניקיות ועוד.

תזכרו שלרוב אי אפשר שכולם היו מרוצים, אי לזאת כדאי לקבוע אוכל עממי ומורכב, ביתי וחדש. בדרך זו יהיו לכל האורחים הרבה אפשריות להחליט מהן. לסיכום, כדאי שיהיה גיוון באפשרויות מאשר רק מנות מצומצמות.

עיצוב הארוע

במקרה שיש לכם מעט זמן ואתם ממש רוצים לגרום לתחושת וואו אצל המוזמנים שלכם, תחשבו על קונספט מקורי, משהו גרנדיוזי ובעיקר מסר שאולי חשוב לכם שהאורחים יבינו. בדומה לבחירת המיקום, גם העיצוב המיוחד משאיר רושם גדול.

בכל מה שקשור לעיצוב לחלוטין אין סוף; הכל אפשרי , או להפך אפשר להדגיש דברים מסוימים; צבעי האירוע (אירוע באדום, עיצוב בשני צבעים), תוספות (מפלים, דקלים) עיצוב וולחנות ועוד, רק תיתנו לעצמכם להמריא בדמיון. לא פעם קורה שארוע אישי מתהפך להיות גם האירוע שלההורים של בעל השמחה, על כן ברגיש בנושא רגיש זה, זה הקטע לתת ביטוי למה שקריטי לכם.

עדיין מתעניינים לגבי ארגון חתונות?

לעיתים הכי קל לרצות את כולם, אך זכרו תמיד שבסופו של דבר זה הארוע הגדול שלכם. היה ויש נושא שאין אופציה שאתם לבטל אותו אף על פי שהוא, לא מקובל על חלק ממשפחתך, אל תוותרו. תסבירו למשפחותיכם בצורה שקטה שזהו בכל מקרה המילה האחרונה שלכם. שימו לב לתחושות ותנו מקום למה שהכי חשוב לכם.

במידה ואתם צריכים חומר נוסף לגבי תחום האירועים חיזרו אלינו ושיהיה לכם אירוע מדהים!

כתיבת תגובה