טיפים להובלת דירה

לעבור לדירה חדשה זה סיפור. אחרי כל כך הרבה מתווכים, לוחות וחוזים מצאתם לכם בית מקסים וכעת הגיעה השעה לעבור. איפה מוצאים חברת הובלות נתניה? זה מאוד פשוט, אם עושים הכל בצורה חכמה.

על פי מה לבחור חברת הובלות אשדוד? לאלו פרטים הכרחי להתייחס? להלן מספר טיפים פשוטים :

– תמיד עדיף להזמין הובלה, על פני העברה עצמאית – אז אולי זה יקר יותר, אבל זה יחסוך לכם הרבה כאבי גב. ככה תישארו פנויים לנהל את תהליך המעבר. בנוסף, כאשר לוקחים שירות הובלות אפשר לקבל ביטוח במחיר יחסית נמוך.

– התעקשו לחתום על הסכם ברור ומסודר אשר בו כלולים סך כל מחיר ההובלה, הסכם הביטוח, שעות העבודה ופירוט החפצים שיש להעביר. כך תבטיחו לעצמכם הובלה בטוחה.

– חשבו אם לארוז את כל הבית לבד, או אם הייתם מעוניינים שהמובילים יארזו בשבילכם. במידה וזו לא בעיה מבחינתכם לתת לאדם זר לטפל לכם בחפצים וכמובן, אם התקציב מאפשר, זאת אפשרות מצויינת. אבל מצד שני, לא כל אחד יעניק לחפצים שלכם את מלוא הכבוד הראוי להם…

– לעבור לבית חדש זאת אפשרות טובה להפטר מחפצים מיותרים. שווה לנצל את ההזדמנות לסדר ולתרום את הספרים, הרהיטים ומכשירי החשמל שמזה זמן רב כבר לא נעשה בהם שימוש.

– רישמו על כל ארגז את חדר היעד שלו, כך תוכלו לסייע למובילים בסידור הקרטונים בבית ועל עצמכם בזמן הפריקה.

צריכים חברת הובלות הרצליה במחיר שפוי? כדאי לכם לעשות סקר שוק לחפש ביקורות על החברות לדרוש המלצות ולסכם הכל בהסכם מסודר.

מעבר דירה הוא פתיחת פרק חדש בחיינו ולכן מומלץ להתחיל על רגל ימין אם אתם זקוקים לפרטים על אריזה של הבית או להשיג מובילים מומלצים נשמח להזמין אתכם לביקור באתר שלנו כדי לקרוא את המאמרים הבאים על מעבר דירה שבוע טוב!.

כתיבת תגובה