כדאי להיעזר – מעבר דירה אריזה בטוחה

צריכים לעבור בקרוב?

עבור רבים מאיתנו מעבר לבית חדש הוא שלב משמח. זה זמן מצויין לעשות סדר בחפצים, לעבור על חפצים שאגרנו, להפרד מחלק מהדברים ולאפשר מקום לחדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה יש להקפיד ולבחור חברה אמינה ומנוסה שתעביר לנו את החפצים והזכרונות ושתאפשר מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מה לבדוק כשמחפשים מעבר דירה אריזה?

הדבר הראשון שרוב האנשים יבדקו הוא המחיר המבוקש. המחיר הוא נתון מרכזי בהחלטה על בחירת המוביל עבור מרבית האנשים, השאלה אם מחיר נמוך משקף את הפתרון שיתאים לכם?

שלא תהיו מופתעים אם מתי שהזמנתם הובלה לכלל הרכוש שלכם בשש מאות שקלים וביום ההובלה הגיע מוביל בודד עם מסחרית מתפרקת. בדומה לזה שלא הייתם נותנים את האוטו שלכם בידי המוסכניק הכי זול שמצאתם, למה תרצו לתת את החפצים שלכם תחת אחריותו של מוביל שרלטן, גם אם מחירו זול.

השוו ולא תתחרטו!

במידה ואתם חדשים בעניין עדיף להשוות בין כמה חברות. ע"י ביצוע השוואה בין חברות שונות תוכלו לקבל אינדיקציה מה כל חברת הובלות נותנת לכם ובאיזה מחיר, כך יתאפשר לכם להכיר את העלויות השונות ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים לשלם ולהבטיח לעצמכם את הטוב ביותר במחיר המדובר. אם תבחנו הצעת מחיר של הובלות משרד ההבדלים יהיו ביטוי של:

המלצות וניסיון – חברות הובלה הפועלות המון שנים מעסיקות צוותים מיומנים ומנוסים שיודעים לעשות את עבודתם בצורה מהירה תוך שמירה והקפדה על החפצים שלכם. לחברות הנ"ל מס' רב של לקוחות והן יכולות להנפיק המלצות רבות.

אחריות וכיסוי ביטוחי – ודאי תשימו לב שמרבית מן ההצעות ה"מפתות" שתקבלו בכלל לא מזכירות סעיף ביטוח. בזמן ביצוע הובלת דירה חשוב להקפיד שנמצא בכלל סעיף כזה ולוודא מה גובה הכיסוי כדי שלא תהיו בלחץ.

רכב ההובלה ומספר האנשים – חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו במשאית גדולה בניגוד לעוסקים בעקיפין אשר יבואו לבדם או עם עובד מזדמן עם פיקאפ שבמקרה ואתם ברי מזל סגור עם חתיכת ברזנט. חברות הובלה רציניות יספקו עבורכם צוות מיומן של לפחות שלושה עובדים, תלוי בגודל הפרוייקט – ולכן מובטח לכם טיפול טוב יותר בתכולת העסק.

הובלות מנוף – שימוש במנוף יגרור תוספת מחיר ובמצבים ספציפיים לא תהיה בידיכם ברירה ותהיו מוכרחים להשתמש בו בגלל מגבלות הגובה. על אף הכל, שווה לשקול את שירותיו של מנופאי גם כשלא זקוקים לו נחרצות כיוון שזה חוסך זמן רב וגם פוסל אפשרות של פגיעה בפריטים שלכם בזמן העברת הרכוש במעברים צרים.

אני מקווה שנתתי לכם נקודת פתיחה טובה למציאת הצעה שתהיה משתלמת והוגנת. חושבים שאתם צריכים טיפים ועצות לחיפוש חברות הובלות במחיר מצויין?כנסו עוד היום לקישור ותוכלו לקרוא עלטיפים אשר יתנו לכם לעבור את יום ההובלה בקלות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה