לבחור טפט לארון בקלות

שינוי בבית, שינוי בחיים

בהנחה ולאחרונה קניתם בית פרטי, שכרתם בית חדש או שכרגע מצבכם הכלכלי השתפר, יש לכם את כל הסיבות לחשוב על שינוי. אנשים נוכחים שעות רבות בבית, והעיצוב של המקום משפיע יותר ממה שאנחנו חושבים על המצב רוח. זאת הסיבה שפסיכולוגים רבים אומרים ששינוי וחידוש כל חצי שנה, אפילו לא שינוי קיצוני, עשוי לשנות את האופן בו אנו תופסים את מקום מגורינו.

עיצוב מהיר – איך עושים זאת?

החלפת מרצפות, אריחים צבעוניים, טפט לארון, צביעת התקרה, ריהוט מודרני… אם החלטתם על שינוי ושדרוג של הבית, יש מה לעשות בעניין, כל שנותר הוא להתחיל. פה תוכלו למצוא מס' הצעות בשביל עיצוב הבית:

לא רק שחור ולבן – למזלנו אנחנו חיים בעולם עשיר בצבעים, ואין סיבה להשאיר את הצבע מחוץ לביתכם. לסייד איזשהו חדר או רק קיר אחד בחדר, להדביק על הקיר טפט עם הדפס או להשקיע בציור קיר ייחודי, כך ניתן לשדרג את הבית מבלי יותר מידי מאמץ. תהיו מופתעים כשתגלו כמה השפעה יש לצבעים על המצב רוח.

מרהטים את הבית – בין אם קניתם בית חדש או בין אם מתחשק לכם לחולל שינוי, בעזרת הרהיטים הנכונים תהיה לכם אפשרות להפיץ בבית שלכם אווירה חמימה וביתית. החליטו על רהיטים שמשקפים נכונה את טעמכם, אל תחרגו מהתקציב שהגדרתם לצורך הקנייה והתחשבו גם בהיבט הפרקטי.

ארגון חדש – אתם מאמינים שצריך תמיד לרוץ ולקנות שולחן חדש או טפטים למטבח? לעיתים כדאי להשתמש בריהוט הקיים. שדרגו את הדירה על ידי הזזת הריהוט ליצירת סביבה נאה יותר. בנינו, מי החליט שהשידה צריכה להימצא בקרבת החלון?

לעבוד לבד או להיעזר במעצב בתים?

מעצבים מנוסים יוכלו להציע לכם פתרונות יפים שבטח לא הכרתם, ובלא מעט מקרים הם יציעו הצעות חכמות כדי להפוך כל דירה פצפונת לחלל מגורים מרווח ונעים. אבל מה לעשות, להעסיק מעצב זאת הוצאה רצינית, וקשה להגיע אל האדם המתאים ביותר לצורך המשימה. בהנחה ומבחינה כלכלית אתם יכולים להרשות זאת, ואם מדובר במעצב שיודע מה הוא עושה, כדאי לשכור אותו.

להעשרה נוספת על תחום העיצוב, עיינו מעט בבלוג. בהצלחה!

כתיבת תגובה