לימודי ייעוץ זוגי

מהם תכני הלימוד?

תכני הלימוד של לימודי ייעוץ זוגי בפרט, כמו כל תכני הלימוד של לימודי תעודה בכלל, הם תכני הלימוד הספציפיים, המתומצתים והעיקריים ביותר שיש לתחום עצמו להציע. במילים אחרות, מסלול לימודי תעודה של לימודי ייעוץ זוגי, יעניק לתלמידים את מלוא ההכשרה הרלוונטית לתחום, את הכלים המעשיים והעיוניים לבצע את תפקידם, הלוא הוא מקצועם, בצורה הטובה ביותר. מה לא יכללו תכני הלימוד? תיאוריות רבות מידי לתחום, קונספירציות נרחבות, ומגוון עודף של שיטות שונות. אם נסכם – תכני הלימוד של לימודי ייעוץ זוגי בדומה לכלל לימודי התעודה, יהיו בבחינת ,ישר ולעניין"!

למי מתאימים הלימודים?

בגדול, התשובה לשאלה זו תהיה שלימודי ייעוץ זוגי מתאימים לכל מי שמעוניין לרכוש את ההשכלה המתאימה, בעזרתה יוכל להפוך להיות יועץ זוגי מקצועי. ברם, בפועל המציאות היא שלכל מוסד לימודים שמציע לימודי ייעוץ זוגי, יש את אפשרות הבחירה לתחום את מסלול הלימודים שלו לקהל היעד הספציפי שהוא מעוניין לקבל. למשל: ישנם מוסדות לימוד רבים, דוגמת מכללות פרטיות, שמציעות לימודי ייעוץ זוגי רק לבוגרי תואר ראשון, בעוד ישנן מכללות אחרות שמציעות מסלול ללימודי ייעוץ זוגי לכל המעוניינים בכך ובתנאי שיעברו בהצלחה את הראיון קבלה. גם כאן, בעניין כלל לימודי התעודה, הדבר אינדיבידואלי ומשתנה הן ביחס למקצוע הלימודים עצמו והן ביחס למכללה או למכון שמציע את מסלולי הלימודים.

היכן מתקיימים לימודי ייעוץ זוגי?

כאמור למעלה, לימודי ייעוץ זוגי יכולים להתקיים בשלל מוסדות לימוד שונים, הכלל ממכללות פרטיות, דרך מכללות משולבות, אוניברסיטאות, מכונים פרטיים ועוד. גם לגבי המיקום הגיאוגרפי של הלימודים ישנה פריסה רחבה ואפשרויות רבות, הואיל והיום מוצעים בשלל רחבי הארץ מגוון תוכניות לימודים ללימודי ייעוץ זוגי.

למה לבחור בלימודי ייעוץ זוגי?

אומנם פירטנו לכם רק על תכני הלימוד שמציעים מסלולי ייעוץ זוגי, דרישות הקבלה ומיקומי הלימודים ולא התייחסנו אל שאלת השאלות – מדוע לפנות דווקא אל לימודי ייעוץ זוגי? אבל לא באמת חשבתם שנשאיר אתכם עם תהיות בעניין, נכון?! ובכן, ישנן סיבות רבות בגינן לימודי ייעוץ זוגי הפכו למסלול לימודים כל כך נפוץ ונפרט לכם את שתי העיקריות שבהן: הראשונה היא כמובן שמדובר במקצוע מעניין, מלא סיפוק ותחושת הגשמה וסיוע ואילו הסיבה השנייה היא לא אחרת מאשר העובדה לפיה בוגרי לימודי ייעוץ זוגי רוכשים לעצמם את הידע וההשכלה בעזרתה ניתן לפשר ולגשר בין זוגות, להתגבר על מכשולים בזוגיות, להציל את היחסים, להגדיל את התשוקה וכיוצא בזה.

כתיבת תגובה