לימודי פסיכותרפיה- לטפל ולגלות את עצמך

לאחר מגוון עבודות – מלצרות, מזכירות במשרדי עורך דין, מזכירות משרד רואה חשבון, טיפול בילדים, מתן שיעורים פרטיים באנגלית והנורא מכולם- עבודה בסקרים, החליטה גלית שהיא חייבת למצוא לעצמה מקצוע אמיתי, מקצוע אשר יגרום לה להרגיש שהיא מועילה, מסייעת ונותנת משהו מעבר, תורמת לחברה. העבודות המגוונות שעשתה לא גרמו לה לחוש שום תחושת סיפוק – ההפך, הן גרמו לה לחוש תחושת ריקנות וחוסר עניין.

יום אחד, במהלך שיטוט באינטרנט, גילתה גלית את המכללה הירוקה והנהדרת לרפואה משלימה. מייד אורו עיניה. היא החלה לקרוא על רפואה משלימה, על מגוון תחומי הלימוד והרגישה שזהו הכיוון המתאים עבורה. מאז ומעולם נמשכה גלית לרפואה משלימה אך לא עלה בדעתה ללמוד את אחד ממקצועות הטיפול. היא המשיכה לקרוא על כוחה של הרפואה המשלימה, על תפיסת האדם כמכלול של גוף ונפש, על דרכי הטיפול המגוונות אשר כוללות תזונה, מגע, תנועה, נשימה, טיפול וורבאלי, הקשבה, עבודה אנרגטית, עבודת גוף, עבודה רגשית והתפתחות אישית. לימודי פסיכותרפיה עניינו אותה באופן מיוחד, אך היא הרגישה שהיא זקוקה להסברים נוספים ולכן קבעה לעצמה פגישת ייעוץ מסודרת.

לימודי פסיכותרפיה-  לא יודעת במה לבחור

גלית הגיעה אל המכללה הירוקה והתפעלה מהסגנון הכפרי והאווירה הנעימה. במהלך הפגישה עם היועצת, קיבלה גלית מידע על כל התחומים שסיקרנו אותה, ביניהם היו לימודי הפסיכותרפיה, לימודי נטורופתיה, לימודי הילינג, לימודי רפלקסולוגיה, לימודי פרחי באך, לימודי עיסוי רפואי, קורס שיאצו ולימודי ליצנות רפואית. היועצת הסבלנית ישבה עם גלית וניסתה לכוון אותה אל עבר התחום המתאים ביותר עבורה אך לגלית היה קשה להחליט.

גלית חזרה אל ביתה והחליטה "לישון על זה". השינה אכן עזרה. כאשר התעוררה משנתה נפלה בליבה ההחלטה, היא תלמד לימודי דמיון מודרך. גלית נהנתה ללמוד במכללה – המורים היו מנוסים,מקצועיים וכיתות הלימוד לא הכילו יותר מ- 20 תלמידים לכיתה.

במהלך הלימודים עברה גלית מסע מרתק, היא התחזקה והתעצמה. היא למדה כי בעזרת דמיון מודרך ניתן לקדם את תהליכי הטיפול ולהעצים את כוחות הריפוי של המטופלים. באמצעות הטיפול ניתן היה להובילם בדרך מרתקת ובטוחה. לאחר שהפכה למטפלת מוסמכת, הצליחה גלית לשפר את בריאותם הגופנית, הרגשית והרוחנית של מטופלים רבים.

במידה וגם אתם מתעניינים ברפואה משלימה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף, או במידה יש לכם שאלות נוספות לגבי מגוון תחומי הלימוד כמו למשל: לימודי פסיכותרפיה, לימודי דמיון מודרך, קורס ליצנות רפואית, קורס פסיכולוגיה, לימודי פרחי באך, לימודי רכיבה טיפולית ועוד, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.

כתיבת תגובה