מכון קעקועים לקעקוע הגוף ולפירסינגים

נכון וחשוב להידרש אל קעקוע כאל חוויה, אבל גם כאל סוג של טיפול. לכן נדרש מילוי קפדני של הוראות המטפל על מנת להפיק מהקעקוע את המיטב  ולאפשר לו להיקלט היטב בעור.

חשוב להדגיש כי דווקא בשל העובדה שמדובר בצריבה בעור, יש חשיבות עליונה לשקול את כל ההיבטים של הקעקוע. אם נותר בכם שמץ ספק על אודות כדאיותו- שקלו היטב. אל תמהרו. אנחנו לא בורחים…

קעקוע – כמו געגוע- נשאר תמיד

אם אתם בוחרים לקעקע בגופכם משהו שיבטא רגש כלפי מישהו, זכרו כי מי שיחיה עם הקעקוע הוא אתם. נכון  וחיוני להידרש אל הקעקוע בכובד ראש דווקא בשל היותו ביטוי של רגש. זכותכם וחובתכם לעמוד על המשמר ולוודא כי תהליך הקעקוע מתבצע על פי כל הכללים והאישורים הנדרשים.

מכון קעקועים מקצועי ורב מוניטין, אשר אלפי מקועקעים עשויים להעיד על מקצועיותו, מציע לכם שירות על פי כל הכללים והנהלים הנדרשים: המקעקע לובש כפפות כירורגיות; צבע הקעקוע נמזג לכוסית חד פעמית; גם המחט שבה מתבצע הקעקוע היא חדשה וחד פעמית. כל שאר הציוד והכלים עוברים חיטוי עמוק ויסודי.

סטודיו קעקועים תל אביב לרשותכם

על מנת לבצע קעקוע אינכם נדרשים לנסוע עד סוף העולם… רק עד תל אביב . בעיר הגדולה תוכלו לקבל השראה ורעיונות לקעקועים מהעוברים ושבים אבל בעיקר מההיצע העצום שיוצע לכם בסטודיו. חשוב שתגיעו שלמים עם עצמכם, רגועים, נכונים לעבור תהליך שאתם – זכרו זאת היטב!-   בוחרים בו, מרצון חופשי ובדעה צלולה, לבצעו.

חשוב לדעת כי אנשים מקעקעים בגופם קעקועים שונים מסיבות שונות. אבל אתם ודאי לא אמורים לבצע קעקוע מסיבות של מישהו אחר. את תחליטו בלב שלם על קעקוע- אנחנו נהיה כאן בשבילכם לעשות את הטוב  ואת המיטב שאנחנו מחויבים ויודעים לעשותו.

השורה התחתונה שלנו היא השורה הראשונה שלכם: מכון קעקועים פותח בפניכם שער ולב להעניק לכם את הטיפול הטוב ביותר ולהגשים לכם משאלה.