משיער דליל ועד מעלה קרחות – טיפול מהפכני חדש

בעיה של נשירת שיער ושיער דליל היוותה מאז ומתמיד מקור לפיתוח של טיפול בנשירת שיער באמצעות טכנולוגיות שונות ומשונות. בין שלל הטיפולים ניתן היה למצוא טיפול בנשירת שיער באמצעות לייזר, השתלות שיער או כדורים ותרופות שונות ומשונות. היום אין צורך במהלך פולשני שעלול להיות בעל תופעות לוואי חמורות לבריאותנו. טיפול בנשירת שיער מהמתקדמים היום בעולם מציע להפוך את הפדחת שלנו למלאה ובריאה ללא חומרים מסוכנים או השתלות מפחידות. לטיפול הזה קוראים טיפול הדמיית זקיקי שיער וגם בארץ, במכונים המציעים טיפול מילוי קרקפת, ניתן למצוא את הטכניקה הטבעית, הנעימה והאסתטית הזו.

אז מה זה בעצם טיפול הדמיית זקיקי שיער?

טיפול הדמיית זקיקי שיער הוא טיפול בנשירת שיער על ידי הזרקת צבע טבעי, ללא חומרים מסוכנים לעור, לתוך שכבת הקרקפת העליונה. הצבע נטמע בתוך זקיקי השיער וצובע אותם, כך שהמראה המתקבל הוא מראה של שיער מלא, ללא מפרצים או קרחות קטנות.

הטיפול הוא טיפול קצר יחסית, בטוח לחלוטין ואף קיבל את אישורו של ארגון הבריאות האמריקאי, ה-FDA, כטיפול בטוח ומתאים לכל אדם. הטיפול מכוון לקהל יעד מגוון, מצעירים ובוגרים שרוצים מראה שיער מלא ובריא, דרך אנשים שעברו טיפולי כימותרפיה או טיפולים בריאותיים אחרים שגרמו לשיער דליל ועד לאנשים שסובלים מחוסר בשיער בגלל בעיות עור שונות. זהו טיפול המותאם היטב לחיינו בתקופה הזו – בה הסביבה ואורח החיים שלנו משפיעים על גדילת השיער וגברים רבים כל כך סובלים משיער דליל ונשירת שיער, כמו גם מתקרחים בגיל צעיר מאד.

רק אצל מטפלים מוסמכים

כל טיפול להתקרחות צריך לעבור אצל אדם מוסמך ומומחה, טיפול להתקרחות בחיפה הכולל גם טיפול הדמיית זקיקי שיער ניתן למצוא במספר מכונים אסתטיים בולטים ומוכרים בעיר, בערים אחרות – כמו בתל אביב וירושלים – ממוקמים גם כן מספר מכונים שמציעים טיפולי התקרחות שונים. את המידע על המקומות בהם ניתן לעבור טיפול להתקרחות כדאי לאתר באמצעות רשת האינטרנט שמשופעת במידע על התחום הזה. השאיפה לראש מלא בשיער, בריא ומבריק, היא שאיפה טבעית של כל מי שרוצה להרגיש טוב עם עצמו, טיפול הדמיית זקיקי שיער מגשים את המשאלה הזו בקלות וללא כל סיכון.