נופש באילת – תופעה בכל העולם

לא משנה מהיכן הם מגיעים, תושבים בכל מדינה בעולם המערבי שמעו על אילת, והרבה מהם מגיעים לכאן בכל שנה במהלך חודשי הקיץ. אומנם היא לא פלא תבל, אך היא בהחלט תופעה מיוחדת בעולם התיירות- אחת הערים הישראליות הכי קטנות, בקצה הדרומי של המדינה, והיא מושכת אליה כל כך הרבה תיירים מכל העולם.

נופש באילת למשפחות או לזוגות, ואפילו לצעירים, היא נופש שכדאי לחוות אותו פעם אחת בחיים. עבור הישראלים, היא אפשרית הרבה יותר מפעם אחת, מכיוון שהיא נמצאת במרחק של כמה שעות נסיעה או חצי שעה עד שעה טיסה מאזורים שונים בארץ. אבל עבור תושבי חו"ל, רובם מגיעים רב פעם אחת. עם זאת, יש תיירים שמגיעים לכאן באופן קבוע בכל שנה בתקופת הקיץ, ביניהם הצרפתים.

נופש באילת לצעירים הוא חוויה מיוחדת במינה, בעיקר בגלל שלל האטרקציות שאפשר לעשות בים, כמו צלילה ושנורקלים, ואף אטרקציות אתגריות יותר. כמו כן, יש את האווירה הצעירה באילת, הלא גרים בה הרבה צעירים שרק סיימו את הצבא ובאו לעשות עבודה מועדפת בבתי המלון. באווירה שכזו, צעירים מכל העולם יכולים לראות את הטוב שיש בישראל ואת הכיף. בנוסף, אילת, וישראל בכלל, היא יעד נופש מצוין לצעירים שבארץ המוצא שלהם עדיין לא יכולים לשתות אלכוהול על פי החוק.

נופש באילת עם ילדים גם הוא יהיה משהו אחר עבור הורים לילדים שרגילים לחופשה משפחתית אחרת. באילת, הם יכולים לתת לילדים לבלות את הזמן שלהם בעיר המלכים בזמן שהם מבלים את זמנם במתחם המזון המפואר של הארמון.

נופש באילת הוא לא מהנופשים הזולים, אך בהחלט מומלצים. אם האנשים שאתם מארחים לא רוצים להיות בהמולה שיש באילת בחודשים יולי ואוגוסט, כדאי שהם יגיעו ארצה לפני או אחרי, וכך הם יוכלו ליהנות מקצת שקט ומחירים נמוכים יותר, וכמובן מזג אוויר נוח.

כדי להחזיר את האורחים שלכם חזרה לארצם שלמים ובריאים, דאגו שהם יימרחו תמיד בקרם הגנה, ישימו כובעים ומשקפי שמש. אם מתוכנן טיול בהרי אילת או טיולי ג'יפים וגמלים, חשוב גם שישתו הרבה.