סנדוויצים טעימים למקומות עבודה

המתכון לאירוח מוצלח.

מי מכם שארח פעם יסכים איתי שזאת בהחלט לאו פונקציה נחמדה. הארגון מסביב, הקניות וצחצוח הבית/המשרד מתומחרים ולא כלכלית בלבד, אלא גם מנטאלית. בפוסט שלי אנסה לתת כללים שיסייעו גם למארחים המודאגים שבינינו לבלות בארוע ולא להחליט שזאתי מכה.

חו"ד טובה שרצוי ליישם הינה לחשוב היטב כיצד ניתן לשנות המצבים הללו לקלים יותר, בעיקר בקשיים, לדוג' בשלב שמרכיבים הסעודה. אפילו בחברות- להעניק למוזמנים, או לעובדים ואפילו בביתכם כשתזמינו חברים.

סנדוויצים

בטוח תסכימו עמי שנושא התזונה רלוונטי לכולם -לעובד במפעל, לראשי הצוותים וכמובן לאושפזין בבת מצווה. לפיכך עלי להציע להעזר באופציות קייטרינג מגוונות. כך אפשר למצוא תשובה לכול ארוע.

באם אתם בכירים שדואגים לצוות ישנן מלא דרכים טובות לקחת בחשבון, לדוגמא הכנסת מכשירי מזון הכוללות מרכיבים שונים לדוג' סנדוויצים במחבר טעמים, מעדני יוגורט, ומשקה חם. באופן הזה בלילה או ביום צוות העובדים עשויים למצוא פיתרון מהיר ומזין לרעב שתוקף.

באם הינכם זקוקים לפיתרון הרבה יותר איכותי, לדוג' למסיבה או ארוע, עומדת לרשותכם האופציה להזמין שירותי קייטרינג וכמובן גם מגשי מזון מוכנים. וישנן עוד אפשרויות שיצליחו לעשות את המצב לפשוט משמעותית.

מגשי אירוח לאירועים, כפי שבטוח קלטתם, הינם אחת מתוך ברירות מגוונות, הגם אם יש מפגש כמו יומולדת או אירוע עסקי. אולם תחום האוכל הוא לא הנושא היחיד שהופך לקל. אני ממליץ, שהיה ותוכלו, תתכווננו טרם האירוע לרכוש מוצרים ולנקות וכו'. הדברים האלו יסייעו לאחראי על האירוע ולא פחות אף למארח בביתו. תזכרו שהתכנון המקדים הינו קריטי.

באופן ודאי יש יתרונות רבים לשימוש בשירותי קיטרינג. הם מתאימים לאירוח בייתי ובחוץ, לדוגמה בבילויים משפחתיים – מסע בי"ם, ובעכו ובלי ספק, אף במשרדים – לעובדים ולאורחים. היה ואתם רוצים לקרוא בדבר אופציות קייטרינג ואירוח גלשו ותקבלו ב-מכונות מזון ודעו שע"א ששירותים אלה מצריכים תשלום, בסוף הם למעשה חוסכים הרבה בעיות למארגני האירוע. מקווה שהקלתי עליכם, שיהיה בהצלחה.

כתיבת תגובה