עבודה בארה"ב – הוצאת ויזה לארה"ב

לפני שחושבים בכלל אם להגיע אל עבודה בארה"ב ישנו תהליך הוצאת הויזה, תהליך זה מתבצע דרך שגרירות ארה"ב בתל אביב ואין אחד שמגיע לשם ולא חושש שייתקל בסירוב מאנשי השגרירות.

רוב הישראלים שמגיעים אל עבודה בארה"ב עושים זאת ללא ויזת עבודה כלשהי וללא היתר עבודה בארה"ב, רובם מגיעים עם ויזות תייר רגילות וברגע שנכנסים לשטח ארה"ב ישר פונים אל עבודה בארה"ב שכנראה יועדה להם עוד לפני שהגיעו אל ארה"ב.

תהליך הוצאת ויזת התייר לארה"ב נחשב למסובך עם עלויות גבוהות, אחרי כל התהליך שאתם עובדים ואחרי כל הכסף שאתם משלמים אתם עלולים לקבל סירוב בכל זאת ולגלות חוסר אכפתיות מצד עובדי השגרירות הקרים.

על מנת לקבל ויזת תייר לארה"ב עליכם להמציא אישורים נכונים שיש לכם זיקה לארץ שזה מקום עבודה מסודר עם משכורות טובות או אישור מבית ספר שאתם לומדים לימודים כלשהם, לאחר שאתם משלמים את האגרה בדואר ישראל אתם קובעים לעצמכם ראיון בשגרירות ארה"ב בתל אביב, אל השגרירות אתם מגיעים כשבידכם כל המסמכים הדרושים ושם אתם עוברים ראיון על ידי נציג השגרירות שהוא בעצם קובע אם אתם תקבלו ויזה או לא.

לכל האלה הרוצים להגיע אל עבודה בארה"ב אסור כמובן להגיד שהם רוצים להגיע אל עבודה בארה"ב, הם חייבים להגיד שהם מגיעים לטיול או לפגוש משפחה שגרה שם או כל דבר אחר, אסור להזכיר את המילים עבודה בארה"ב כי תקבלו סירוב במקום.

ישנה אפשרות אחרת לאלה הרוצים להגיע אל עבודה בארה"ב והיא הגשת בקשה לויזת עבודה בארה"ב, רוב הסיכויים שתענו בשלילה מוחלטת מצד השגרירות אבל יש מקרים בודדים שהשגרירות מאפשרת זאת ואתם יכולים להגיע אל עבודה בארה"ב.

אם החברה שהולכת להעסיק אותכם ולהעניק לכם עבודה בארה"ב מבקשת אתכם מההגירה ומגישה בקשה לאישור עבודה בשבילכם ישנו סיכוי סביר שתקבלו את ויזת העבודה, אם החברה עושה הכל כמו שצריך והיא בסדר הגודל הנכון אתם תקבלו ויזה.

קבלת הויזה דורשת גם הרבה מאוד מזל, תלוי איך אתם נראים בעיניי המראיין ובאיזה מצב רוח הוא הגיע לעבודה, זה אומנם עצוב ומצחיק להגיד זאת אבל אלה הן העובדות.

כתיבת תגובה