עבודות מעבר לים


לכל הצעירים – מה לגבי טיול בחו"ל?

אחרי שגומרים עם השירות הצבאי, כמעט כולם חייבים לטעום מן החופש, ועוד לא מצאו שיטה מוצלחת יותר להגשים את המטרה הזו מאשר גיחה לחו"ל.

לחלקנו מספיק לנסוע לאילת, ברם לרוב האנשים צורך בנסיעה לתקופה ארוכה לדרום אמריקה. התרבות המקומית, המאכלים המרתקים והמראות המרתקים שבכלל לא דומים לאלה שיש כאן – כל אלה הופכים את הטיול לחוויה שאי אפשר לוותר עליה.

הבעיה צצה כשמדברים על כסף ומחירים. שהייה בחול וטיסות עולות לא מעט, ואם המטרה היא לטייל בחול לתקופה ארוכה רצוי לבוא מוכנים לכך כלכלית. מה אפשר לעשות אם אין כסף, אבל יש צורך בוער לבקר באוסטרליה?

עבודה חוקית בחו"ל – האפשרות הכי מוצלחת לטייל בעולם

במקום לעבוד קשה בארץ למשך כמה חודשים, לחסוך גרושים ולבזבז את זה מיד על טיול קצרצר, אתם יכולים לעשות משהו אחר. למשל, להתחיל לעבוד בניו זילנד, לקבל כל חודש סכומי כסף משמעותיים ובזמן זה גם לטייל עם חבר'ה צעירים.

תתכוננו, עבודה בחו"ל תצריך מכם בירוקרטיה רבה. חובה קודם לקבל אישורי עבודה ולחשוב על אופר בקנדה. אבל, עם היערכות מוקדמת זה יהיה פשוט לעבוד בחול.

לא מוצאים את הידיים והרגליים? היכן יש מידע על אופר בניו יורק?

לפני כל עזיבה למשך תקופה ארוכה, אין ברירה אלא לסדר כמה דברים; לפני הכל, יש צורך להשיג ויזת עבודה או אישור חוקי אחר כדי לעבוד לפי החוק במדינה אליה תגיעו.

אחרי שיש אישורים אפשר לחפש מעסיקים רציניים. לא כל העבודות שיש בחו"ל הן חוקיות, ולא בכולן תהנו ממגורים נוחים ומשכורת גבוהה. קודם כל, מחפשים חברות ישראליות גדולות שיש הוכחה לכך שהן מקיימות מה שהבטיחו לכם, ובמקרה הצורך ניתן קודם להתייעץ עם צעירים שעברו זאת.

כדי להשיג מידע מהימן לגבי עבודות מעבר לים או אופר באמריקה אתם לא צריכים לעזוב את הבית. אתר האינטרנט http://www.terminal.co.il/ מספק את כל המידע שטוב לדעת על עבודה בחול.

כתיבת תגובה