עוד אין לכם עוגות חתונה?


התארסתם? זה הזמן להתחתן! לא מבינים דבר בארגון? עתה אפשר לקרוא וללמוד על כל הדברים החשובים באמת אודות שמחות וחתונות… את מוזמנת להתוודע אל תחום החתונות והארועים: אולם אירועים, הפקת אירועים וזרי כלה!

כבר יש לכם גן אירועים לחתונה?

החלק החשוב ביותר שצריך לעניין אתכם, הוא גן האירועים בו יתקיים האירוע. זה יכול להתקיים באיזשהו אולם אירועים, ויכול להיות בטבע. רק אחרי קבלת ההחלטה של מקום האירוע, אפשר לחשוב ברצינות על תאריך האירוע, סוג האירוע ואפילו לבחור את כל אותם הדברים הרבים שיעשו את האירוע הגדול לחוויה מוצלחת. מוכנים כבר לערוך את הארוע?

לפי איזה מדדים מחליטים על אולם ארועים? רוצים שיר חתונה?

רוב הזוגות שמתחתנים עשויים להתלבט זמן רב לפני שהם מחליטים, ויש לכך סיבות רבות. גנים רבים שונים האחד מן השני בהיבטים רבים; מספר המוזמנים, התפאורה, אופן הגשת המזון וגם המיקום הגיאוגרפי. תמיד עדיף להחליט מבעוד מועד מה באמת אתם שואפים לחגוג, זה יסייע רבות לכם במציאת גן האירועים המושלם…

כשאתם מגיעים לאולם חתונה על מנת להסתכל על המקום, מומלץ לשים לב לפרטים מסויימים: המקום עושה רושם של הגייני? הגודל בכלל יספיק לכמות האורחים שלכם? כמה ברמנים יעבדו בארוע? אף אחד לא רוצה אוכל ממוחזר או שירות רע… אם אתם רוצים להישמר מפני תקלות בזמן החתונה, מומלץ לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שעולות בכם!

כשמתכננים אירוע – לא כדאי לעשות טעויות…

את טקס החתונה תחגגו ככל הנראה רק פעם בחיים (נקווה…), מהסיבה הזו כאן אין ממש מקום לטעויות. אז כיצד עושים את החתונה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להסכים להתפשר על דברים קטנים! דהיינו, בהנחה ותמיד חלמתם על גן ארועים קסום, אז אתם זכאים ללכת על זה…

אז מה הלאה?

אם כבר יש ברשותכם גן ארועים – יש אפשרות לשקול ברצינות את הדברים הקטנים. לדוגמה עיצוב פרחים מקצועי… אם עוד לא שמעתם שיש כזה דבר, אז מדובר על אומנות לכל דבר. עם מומחים אמיתיים המבינים בעיצוב ונוי, אפשר להביא לכך שהארוע הזה יהיה ראוותני ומקורי. באמצעות שימוש בשולחנות יפים, למשל, אתם יכולים לשדרג בקלות את סביבת הארוע. המוזמנים שיגיעו ירגישו מההתחלה שיש כאן איזשהו אירוע שעוד לא נראה כמותו והם יבלו באופן שעוד לא יצא להם עד אז… זו יכולה להיות החתונה שלכם!

רק לאחר שסיימתם לארגן את העיצוב, יש אפשרות לטפל בפרטים נוספים…

לאנשים רבים ודאי יצא בעבר להיות חלק מאירוע כלשהו. ארועים אלה נראים בנליים – מטעמים שמנוניים, יין אדום והפעלות משונות. אם השאיפה היא ליצור מסיבה מזן אחר, קיים צורך בקמצוץ תכנון וחדשנות. בצורה כזו יספרו על החתונה שערכתם גם עשורים אחרי… איך עוד אין לכם עוגות חתונה?

איזה מזון מגישים?

בעבור רוב האנשים הפרט המעניין היחיד הוא האוכל. ההחלטה על הקיטרינג שלכם יכולה להשפיע על הזיכרונות מהארוע שלכם, לפיכך אי אפשר להתפשר או להקל ראש בבחירה הזאת. אז באמת רצוי ללכת על אוכל באמת מצוין ומנות גדולות. אף אדם לא רוצה איזשהו אוכל מקולקל או אחד שמונח על צלוחיות זעירות. תמיד ישתלם להוציא עוד קצת כסף כדי שהאוכל שיוגש יהיה באמת טעים ואיכותי!

מה לגבי ארגון חתונה? תקליטנים בחרתם?

רק לאחר שהלעטתם את כלל האורחים, ניתן גם להעסיקם, וקיימות שפע של שיטות בשביל זה. ראשית כל, אי אפשר באמת לתכנן הילולה מוצלחת בלי להזכיר מוזיקה. רוצים להביא דיג'י מומחה? איתו יש אפשרות להרקיד את האורחים שלכם לאורך האירוע… אתם רק צריכים להחליט במהרה על ז'אנר מוסיקה שאתם רוצים, ואת השאר התקליטן יבצע עבורכם.

אם קראתם עד הסוף, ארגון ותכנון אירוע מוצלח יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם… לעצות ומידע חשוב נוסף – בקרו באתר http://www.skyearth.co.il/. תהנו!

כתיבת תגובה