עורך דין נזיקין ברחובות

 

אנו חיים את חיינו בשלווה יחסית, צופים את עתידנו כהמשך ישיר לשגרת החיים היומיומית שלנו, אולם ברגע אחד יכול עולמנו להיטלטל ולהשתנות בעקבות תאונה כזו או אחרת חלילה. מעבר לכאב הפיזי ולעוגמת הנפש הנוצרים בעקבות התאונה, ישנו צורך לתבוע את הצד השני אשר גרם לתאונה. תביעות של כלל התאונות הקיימות דורשות פנייה אל משרד עורכי דין המתמקצעים בתביעות נזק ורכוש, זאת על מנת לממש את כל הזכויות המגיעות לכם כחוק.

 

עורך דין נזיקין מתמחה בתביעות תאונות דרכים ותאונות עבודה, בהם נדרשת פניה אל גורמים חיצוניים, כגון חברות ביטוח, וחברות צד ג' המבטחות את הצד השני בתאונה. בתאונות עבודה, נדרשת פניה אל הגורם המעסיק את האדם שנפגע וכן נדרשת פניה אל המוסד לביטוח לאומי בכדי לקבל פיצויי תאונות עבודה הנדרשים כחוק.

 

דיני נזיקין
נזיקין, הם נזקים הנגרמים לאדם באירוע בלתי צפוי ועשויים לקרות בכל מקום – בעבודה, בכביש או בבית. לפי החוק הישראלי, דיני הנזיקין הם חלק מן המשפט האזרחי ועוסקים בחיובים לא רצוניים בעקבות נזק שנגרם. תאונות דרכים, תאונות עבודה, פגיעות מרשלנות, תקיפה ומטרד הם רק חלק מהמצבים בהם עשוי התובע לקבל פיצוי מהמזיק.

 

כיצד זה מתבצע?

חשוב לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בהקדם האפשרי, לאחר הפגיעה שקרתה, עם המסמכים הנדרשים על מנת לפתוח בהליך התביעה מול הגורמים הנדרשים. עורך הדין יאסוף מכם את הנתונים ואת המסמכים ויתחיל בהליך התביעה הנדרש.

 

עורך דין ברחובות ניר איצקוביץ' מתמחה במתן שירותי ייעוץ וייצוג בתביעות נזיקין הכוללות פגיעות בעקבות תאונות דרכים ותאונות עבודה. המשרד מתמחה בייצוג נפגעים בתאונות דרכים, תאונות עבודה ותאונות רשלנות שונות, שנים של עבודה מאומצת וניסיון מוכיחים כי יש למשרד את היכולת לעמוד על זכויותיו של הלקוח ולדאוג לכך שהלקוח יקבל את הפיצוי הראוי והמתאים בגין הפגיעות שלו ואת הפיצוי הראוי על הוצאותיו והפסדיו כתוצאה מהתאונה. למשרד הידע המיומנות והמשאבים הדרושים כדי להילחם על הצדק של הלקוח ועל מנת לקבל עבור הלקוח את הפיצוי הראוי בגין הפגיעות אותן ספג.

 

אל תוותרו אל הזכויות המגיעות לכם! פנו עוד היום אל עורך דין תאונות עבודה ברחובות, וקבלו הצעת מחיר לתביעה ייצוגית אשר בעזרתה תוכלו להיות רגועים ובראש שקט שתקבלו את מלוא זכויותיכם!

 

 

כתיבת תגובה