על טיפול טבעי לכאבי גב

גם לך יש כאבי גב?

ידעת שבממוצע מעל 70% מהאוכלוסייה סובלים מכאבי גב במהלך חייהם? אומנם בעבור הרוב הגדול מדובר בתופעה חולפת אך מצד שני ישנם לא מעט אנשים שכאבי גב הם חלק בלתי נפרד מחייהם, דבר המשפיע על אורך ואיכות החיים של חיינו…טיפול בכאבי גב

אם גם לך יש כאבי גב באופן שמשפיע על איכות חייך, המשך המאמר בהחלט בשבילך.
שמדברים על התמודדות עם כאבי גב לא מדברים על מדע מדויק אלא בדיוק להיפך, טיפול בכאבים צריך להיות מותאם בצורה כמה שיותר טובה לצורך הספציפי של המטופל.
אל אף התפתחות הרפואה המשלימה נראה כי עדיין אנשים ישנם לא מעט אנשים אשר בוחרים בכדורים וזריקות כמענה לכאבים, ברצוננו לשפוך טיפה יותר אור על שיטות טבעיות יותר אשר משפיעות ומשפרות את חייהם של אנשים רבים ברחבי העולם….

שיטות מעולם הרפואה המשלימה:

  • שיאצו.
    במהלך טיפול שיאצו המטפל נעזר אך ורק בגופו במהלך הטיפול תוך שימוש בכפות ידיו, מרפקיו ובמקרים מסוימים אפילו ברכיו. מקור השם "שיאצו" זה "שי" ו"אצו", המשמעות זה לחיצת אצבע. השיטה מבוססת על האמונה כי בגוף האדם ישנם ערוצי אנרגיה שנקראים מרידאינים אשר מעבירים אנרגיה בין נקודות שונות בגוף. במצב בו האנרגיה אינה מאוזנת ישנה השפעה על אזורים שונים בגוף, מה שגורם בסופו של דבר למחלות המתבטאות בגוף. טיפול שיאצו בנוי תחילה מאבחון המטופל, לאחר מכן יעניק המטפל טיפול באיזור הפחות מאוזן מרמה האנרגטית במטרה לשפר את זרימת האנרגיה.
  • כירופרקטיה.
    שיטת טיפול המבוססת על טיפול באמצעות מגע יד, משמעות הביטוי היא "כירו"- ידיים, ו"פרקטיקה"- ביצוע. שיטת טיפול זו דוגלת בגישה של מניעה וטיפול בהפרעות במערכת השרירים והשלד אשר משפיעים על שאר החלקים בגוף. מטרת השיטה היא לאזן את הגוף ולאפשר לו לטפל בעצמו בצורה טובה יותר.
  • אוסטיאופתיה.
    אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים את השם, אוסטאופתיה היא שיטת טיפול טבעית המבוססת גם היא על מגע יד בלבד אשר מוכיחה את יעילותה בעולם בבעיות בריאותיות רבות ובעיקר בבעיות הקשורות לכאבים הנובעים מעמוד השדרה ומהמפרקים השונים בגוף. השיטה מבוססת על הבנה עמוקה באנטומיה, פיזילוגיה וביו מכניקה וכמו כן תחומים נוספים המתחברים יחד לצורך מתן טיפול זה. לפני התחלת הטיפול מתבצע אבחון מעמיק אך לא חודרני במטרה להבין את מקור הבעיה, רק לאחר מכן מתאים המטפל שנקרא אוסטאופט את תוכנית הטיפול המתאימה.

עוד על טיפול טבעי בכאבי גב >>

כתיבת תגובה