על ניתוחי חזה וסיליקון

אין אנשים שלא אוהבים להראות מצויין, הרי אין בכלל שמחה יותר מרגשת מאיזה תסרוקת מקסימה או מ בגדים מעוצבים ממה טוב עליך ומבליט את החלקים הטובים שלנו (או אולי מטשטש את החלקים הבעייתיים), רק ש ברוב המקרים משנים את הגוף, ובמקרים האלה נכנסת לסיפור הרפואה שנתונת לנו המון אפשרויות לשדרוג כל פינה בגוף ועימו גם את הביטחון-העצמי מבלי לגרום ל חור גדול מדיי בארנק .

מה צריך לשאול אם מעוניים ללכת ולעשות הגדלה והרמת חזה? וממה יש להיזהר להלן כמה עצות שבעזרתן תוכלו לעשות ניתוח את הדגשים החשובים ביותר.

מומלץ מאד לבקש לבחון את ניסיונו של המומחה שאתם רוצים שינתח אתכם, רק כך יהיה נוח לקבל חוות דעת על הנסיון שלו ולראות את חזה סיליקון וטיפולים שהוא עשה בעבר.

אף פעם אין לראות את תוצאותיו של הניתוח הפלסטי מיד אחרי שמסירים את התחבושות, יש להתאזר בסבלנות בתוך כמה שבועות הנפיחות תחלוף והאף שלכם יקבל צורה סופית.

ניתוחי אף- בימים הראשונים לאחר שהאף מנותח כדאי לשמור על הראש מוגבה קצת שאתם הולכים למיטה וזאת בגלל להוריד משמעותית את האדמומיות ובכדי לא לסבול מ הצטברות של נוזלים ובצקת בחלקו של האף.

להיפטר ממשקפיים- אם הנכם מסתייעים ב משקפי ראיה כדאי לקנות עדשות-מגע זאת בגלל ש לאחר ניתוח לייזר לא תוכלו להרכיב משקפיים בערך ל 4-5 שבועות.

סיליקון בחזה- מומלץ ביותר שלא לעבור ניתוחי הקטנת חזה לפני דיאטה שכן השדיים מאבדים מניפחם בעת הורדה במשקל וצורתו משתנה מכיוון שכך מומלץ תחילה לרדת במשקל ולאחר מכן לעבור את הטיפול החזה.

כמעט כל המכונים מציעים הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהרופא שיאפשר לכם לראות כיצד הגוף יראה לאחר הטיפול ולאחר שבועות מספר, ככה תרגישו בטוחים כי בחרת את המידות והצורה הרצויות.

צריכים עוד רופאים מנוסים? הכנסו לפורטל שלנו ותמצאו את כל המחירים והייעוץ.

כתיבת תגובה