פירוק רכבים- ניר המהיר

פירוק רכבים- ניר המהיר

מכירת רכב לפירוק צמחה מאוד בשנים האחרונות ויש הרבה מאוד גורמים, סוכנויות ומגרשי רכב שעוסקים בתחום מכירת רכב לפירוק ועליכם לדעת כיצד לאתר את החברה הטובה והאמינה ביותר שתיתן לכם את השירות הטוב ביותר כאשר אתם רוצים למכור רכב ישן שלכן לצורך מכירת רכב לפירוק.

אם אתם מוצאים את עצמכם כל שני וחמישי עם הרכב במוסך, סימן שהוא כבר צריך אולי להישאר שם, להפוך לחלקים או להימכר לאדם שעוסק בתחום פירוק רכבים שיציע לכם עליו איזה שהיא הצעה ואז תוכלו להתחיל את הקריירה החדשה שלכם בתור נהגים עם משהו שמצליח לזוז ולא לעשות פקק תנועה…

תוכנית הגריטה של משרד התחבורה

משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה מורידים רכבים ישנים מהכביש במסגרת תוכנית הגריטה שלו, ונותן לכם 3,000 ₪. בין הסיבות להורדת רכבים בני 20 שנה ומעלה מהכביש, הוא הרצון להפחית את זיהום האוויר שגורמים הרכבים הללו שאין להם ממיר קטליטי כמו שיש במכוניות החדשות, ומשום כך הם פולטים עשן וגורמים לזיהום הסביבה.

תפקידו של הממיר הקטליטי הוא לחמצן את שאריות ה-CO והפחמימנים ומכאן יש הפחתה בזיהום האוויר.

הרבה רכבים ישנים מונעים ע"י דיזל שהוא חומר הרבה יותר חסכוני מדלק, אך מזהם פי כמה, וידוע שהוא פולט תחמוצות חנקן, חומרים מסרטנים וחלקיקים מסוכנים לבני אדם ומזהמי סביבה.

רכבים ישנים שפועלים על דיזל, צריכים לרדת מהכביש ולהגיע לחברת פירוק רכבים משום שלא רק מדובר על זיהום אוויר, אלא שהם גם

לא בטיחותיים על הכביש.

לצערנו קרו מספר תאונות קטלניות בהם פתאום בלם הרכב לא עבד או חלק אחר חשוב שגרם למעורבות בתאונת דרכים קשה ולאובדן חיי אדם.

פירוק רכבים לצורך חלפים

כמעט כל חלק ברכב חשוב לעין ערוך ולכן כאשר חלק של רכב מתקלקל או מתיישן, יש צורך להחליף אותו באחר וכמובן במקורי ולא בחלופי. חלק מקורי מותאם בדיוק לרכב ומתנהג כמו חלק אינטגרלי ממנו לעומת חלקים בלתי מקוריים שאי אפשר לדעת מה תוחלת החיים שלהם. כאשר יש צורך בחלקי רכב יש כמובן את האפשרות להזמין את החלק מהיצרן אבל גם אפשר לקחת כאמור חלק מקורי משומש.

מוסכים לפירוק רכב

ישנם מוסכים ייעודיים המתמחים בפירוק רכבים אשר יציעו לכם חלק מקורי משומש שפורק מרכב שירד מהכביש או שעבר תאונה ולא חוזר לכביש, ומחירו יהיה נמוך ממחיר היצרן, או חלק אשר עבר שיפוץ ובזה יש גם מוסכים מתמחים אשר שיפצו והכינו חלקים של רכבים והם במצב שמיש וטוב יש אפילו חלפים משומשים למזגנים של רכבים, ושוק החלפים בעצם הוא שוק מאוד דינמי גדול ושופע בחלקים.

 

 פירוק רכבים היום

בשנים עברו כשעדיין לא שמעו על מערכות אזעקה לרכב שהם לא פריט כל כך עתיק, היו הרבה מאוד מקרים של גניבת רכבים לצורך פירוק רכבים בדיוק מאותה סיבה שזקוקים היום לחלקי רכב מקוריים, גם בעבר נזקקו להם ומשום כך היה גל של גניבות רכבים שהגיע לשוק חלקי הרכב בעיקר בשטחים שם היו ממש "משחטות" של כלי רכב ישראל שנגנבו ופורקו עד אחרון הבורג.

פירוק רכבים היום מציע את השירות של חלקי החילוף המקוריים לרכב, וגם נותן את הפיתרון שמשרד התחבורה שואף אליו להורדת כלי הרכב הישנים מהכביש. לא מדובר כמובן בכלי רכב מיוחדים, מוזיאוניים שיש להם שוק של אספנים ונמצאים ברשותם כל מיני אספנים בארץ, אלא רכבים לא נדירים ולא מיוחדים פשוט בני 20 שנים על הכביש ויותר, קשישים של ממש, גרוטאות נוסעות…

 

כתיבת תגובה