קייטרינג לשבת ומועדים


מה עדיף? קייטרינג כשר או לא כשר, חלבי או בשרי, ומה עושים לגבי הקינוחים?

גם אם תשקיעו את הלב והנשמה באירוע שלכם – תביאו אלף מוזמנים לגן מפואר, תזמינו את התקליטן הכי טוב, שימו עשרות אלפי שקלים על העיצוב ותנו לאורחים שלכם ריגוש אחרי ריגוש – עדיין המדד הכי חשוב בעיני המוזמנים זה הקייטרינג. לא רק חיילים צועדים על קיבתם, אלא גם המוזמנים שלכם, לכן בבחירת קייטרינג אסאדו, יש חשיבות לא רק לטעם האוכל – קיימים עוד כמה דברים שעליהם אסור להתפשר.

מבחר: לפי שיטת השווארמה נטען שלא על הטחינה לבדה תתמלא הפיתה, הדבר המשפיע באמת הוא השילוב המוצלח בין רטבים לסלטים. ישראלים אוהבים כמה שיותר מנות ותוספות אשר מהן ניתן לבחור ולקשט את הצלחות, לפיכך, כדי שכולם יהיו גם שבעים וגם שבעי רצון, מומלץ מאוד לשכור קייטרינג חלבי שמסוגל להציע לכל אורח בדיוק את מה שהוא אוהב.

הגשה לשולחן או בופה: זהו שיקול מאוד חשוב, האם לקחת הגשה עצמית אשר חוסך בהוצאות ומציע לאורחים מבחר מנות שמהן אפשר לבחור, או הגשה מסורתית לשולחן, אשר מאוד נוחה לאורחים. לרוב, מרבית המבוגרים מעדיפים הגשה לשולחן, אבל במידה ורוב האורחים הם צעירים, בופה הוא הבחירה הטובה.

הקינוחים: אין אחד שלא אוהב קינוח. פה עדיף לקחת דווקא קינוחים רגילים ופשוטים שכולם אוהבים, שוקולד, פירות וגלידה.

העניין שלגביו הכי חשוב להכריע הוא האם לשכור קייטרינג כשר, כאשר גם כאן הגורם הכי משפיע הוא האורחים שלכם. במידה ועיקר המוזמנים מעדיפים כשר כדאי להתחשב בהם, אמונת ורגשותיהם – מכיוון שהם אלה שבסופו של דבר אמורים להנות מהארוחה.

כנראה שבחירת שירות קייטרינג והרכבתה תפריט לערב יהיו ההחלטות הכי חשובות באירוע ואיך שהוא נתפס בעיני המוזמנים, אז התנהלו בחוכמה – כי תמיד ההשקעה הכי חשובה היא באוכל באירוע.

אם אתם מעוניינים לקרוא עוד בנושא קייטריניג בשרי, קייטרינג בצפון או על קייטרינג בשרון, שובו בהקדם כדי לקרוא את המאמרים הבאים שלנו בנושא. ושיהיה יום מקסים!

כתיבת תגובה