שירותים ניידים לאירועים

יש הרבה גורמים ההופכים את האירוע להצלחה מסחררת, ביניהם ניתן למנות את המיקום, הארגון, המוזיקה, האוכל, המנחה ועוד. דברים אלו חשובים ליצירת אווירה והנאה באירוע פרטי או עסקי. אם זאת, יש גורם הצלחה אחד שבלעדיו גם האירוע המדוקדק והמוקפד ביותר יהפוך לכישלון, ולא משנה כמה זמן או כסף הושקעו בתכנון ובביצוע. הגורם הזה הוא שירותים. חווייה בלתי נעימה בשירותים יכולה להרוס את האירוע כולו ולגרום לאורחים לזכור אותו בצורה מאוד שלילית. מצד אחד, שירותים נשמע טריוויאלי לחלוטין, אך מצד שני אירועים רבים נכשלו להשיג את מטרותיהם בגלל פרט בודד אך חשוב זה. לא בכל מקום יש גישה נוחה לשירותים והשירותים הנמצאים בסביבה לא תמיד במצב נראות התואם את אופי האירוע. שימוש בשירותים ניידים יכול להוות אלטרנטיבה נוחה ויעילה ולהעניק לאורחים חווייה חיובית שלמה מהאירוע.

למי מתאים השימוש בשירותים ניידים?

שירותים ניידים מתאימים לשימוש הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, ולתת מענה למגוון אירועים, כגון חתונות בטבע, כנסים, ימי גיבוש, תערוכות, פסטיבלים, ירידים ועוד. כל אירוע שאינו מתקיים באולם זקוק לשירותים ניידים.

איזה סוגי שירותים ניידים יש?

קיימים מגוון סוגי שירותים ניידים, אשר מתאימים לאירועים שונים:

– שירותים כימיים

– שירותים אקולוגיים

– שירותים מפוארים

מה הם שירותים מפוארים?

שירותים מפוארים מתאימים לאירועים יוקרתיים ורשמיים יותר כגון חתונות או כנסים. השירותים המפוארים בנויים באופן הדומה מאוד לתא שירותים מפואר רגיל, בלי שמשהו יסגיר את היותם שירותים ניידים. השירותים כוללים ריצוף, פרקט, מראות, כיור ואסלה מחרסינה, תאורה יוקרתית, מיזוג אוויר, פינת איפור ועוד. השירותים מאפשרים להעניק תחושה של שירותים באולם באירוע המתנהל בטבע. שירותים אלה ישדרגו כל אירוע ויהפכו אותו להצלחה מסחררת שהאורחים לעולם לא ישכחו.

הם השירותים הניידים הגייניים?

שירותים ניידים כוללים מיכל הדחה עם מים נקיים, הנאגרים במיכל איסוף אטום המונע ריחות בלתי נעימים. אם חיבור לתשתיות אינו אפשרי במקום האירוע, החברה הנותנת את השירות אחראית לפנות את היציאות שנאגרו. החברות לרוב גם מספקות שירותי ניקיון בזמן האירוע, על מנת לאבטיח חווייה נעימה לאורחים.

הפרדה בין נשים וגברים והנגשה לנכים

השירותים כוללים תאים נפרדים לנשים ולגברים, על מנת לשמור על כבוד הנוכחים באירוע ולהעניק להם תחושת נוחיות שהיו מקבלים במתחם שירותים רגיל. בנוסף, כל השירותים החדשים גם מונגשים לנכים ועומדים בכל התקנים הנדרשים לפי חוק.

כתיבת תגובה