שמלות כלה בעיצוב אישי

מה תלבשי בחתונה? אירוע חשוב בחיים שלנו, אולי הגדול מכולם, זהו יום חתונתנו – יום שמוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שעומדים לחגוג אירוע מלא באהבה ולהתחייב מול המשפחה לאהוב האחד את השנייה לעולמי עד.

באירוע שכזה אתם מעוניינים להיראות מדהים, ומה טוב יותר משמלת כלולות מפתה, אשר מציעה לכל אחת להיראות ממש כמו נסיכה?

כיצד לבחור שמלות כלה? ומה בדבר העלויות? אילו אופציות עומדות בפניך? צריכה מידע בנושא שמלות כלה קצרות? טוב שאת כאן!

מחיר בסיסי של שמלת כלולות הוא 6000 שקל, אבל בשביל כלות רבות רק השמיים הם הגבול. השכרת שמלה עולה כעשרים אחוז פחות מקנייתה, ועם הפרש כזה קטן, ברוב המקרים עדיף כבר לרכוש את שמלת הכלה ולשמור אותה למזכרת.

שמלות כלה בעיצוב אישי – מה שכדאי שתדעי.

צריכה למצוא מעצב שמלות מומלץ? רצוי לשאול חברות ובנות משפחה שכבר התחתנולאחרונה (עדיף לא מזמן), כמו כן, את יכולה לעבור על קטלוגים חדשים של מעצבים מוכרים על מנת לראות אם השמלות מתאימות לך.

עייני בקטלוגים, אולם השתדלי לחשוב עליהם כהנחיה ראשונית ולא יותר מכך, בשביל להכיר טוב יותר דגמים השונים, סגנונות וכדי לקבל רעיונות עבור העיצוב שלך.

מתאים? בואי לסטודיו, עדיף בתיאום מראש, כך שתוכלי לקבל את מירב תשומת הלב.

בעת הביקור, שאלי את עצמך: האם אותם מעצבים מבלים איתך די זמן, או האם את מופנית לצוות הזוטר? מקשיבים לך? מה לגבי השירות הכללי? כיצד תתארי את היחס כלפי כלות האחרות? האם תוכלי לעמוד בתשלום?

חשוב לבדוק אם תהיי זכאית לעוד בונוסים, לדוגמה,איפור ביום החתונה עצמו, שהרי הדבר יכול לחסוך עצבים וזמן. בנוסף, יש מקומות אשר בוחרים לקחת את אותם השירותים צעד נוסף קדימה ומציעים גם מגוון טיפולים אשר הופכים את שעות ההתארגנות לנעימות יותר.

סלון כלות איכותי לא מתפשר על האיכות בכל פרמטר ופרמטר – תפירה, חומרים, עיצוב וסגנון והכי חשוב – בשירות. אז אל תתפשרי על פחות מהטוב ביותר.

מחפשת אינפורמציה על בגדי ערב? היכנסי לפה בהקדם למציאת מיטב המעצבים והסלונים, בקלות ובמהירות. בהצלחה!

כתיבת תגובה