תיירות ונופש בחודשי הקיץ

הקיץ הישראלי הוא ללא ספק קיץ חסר רחמים – החום והלחות מכים בנו ללא רחם. עם זאת, הקיץ הוא גם ההזדמנות שלכם לצאת אל מגוון יעדי תיירות ונופש בחו"ל, אשר מאפשרים ליהנות ממזג אוויר מעט קריר ונעים יותר, וכמובן מאטרקציות מגוונות בכל יעד ויעד שתבחרו לבקר בו בחו"ל .

הדבר מתבקש – הילדים נמצאים בחופשת קיץ, וזה גם זמן נוח יחסית לבקש קצת חופשה ממקום העבודה שלכם. ישראלים רבים מנצלים את העובדה שחודשי הקיץ ביעדים אחרים הם נעימים ואביביים יותר ביחס לישראל – ואורזים את המזוודות בדרך לחופשה מרעננת של קיץ אחר .

כמה הצעות שונות לטיולים

תיירות ונופש בקיץ מתמקדת לא פעם בהפלגות. הפלגות הן נוחות מאד בקיץ, משום שאז הים רגוע, הרוח עדינה יותר, ואין חשש לסופות או לסערות חזקות. לכן, במקום שוב לטוס ליעד, הגיעו אליו בדרך חדשה ומקורית. לפעמים, הפלגות הן האטרקציה עצמה, עם הופעות, אוכל מסביב לשעון, קזינו פעיל, ועוד ועוד אטרקציות שיכולות להתאים למבוגרים ולילדים כאחד.

לטוס למקומות אקזוטיים

עם זאת, חודשי הקיץ הם הזדמנות מעולה לא רק לטוס אל יעדי תיירות ונופש מכורים באירופה. זו ההזדמנות שלכם לבקר גם במקומות חדשים כמו לדוגמה מרכז אמריקה. מרכז אמריקה היא למעשה רצועת חוף צרה יחסית אשר חוצצת בין צפון אמריקה (קרי ארה"ב) לבין היבשות של דרום אמריקה. מבחינות רבות, מרכז אמריקה דומה מאד ליבשת דרום אמריקה, אלא שהיא פחות מוכרת לישראלים, ולכן נחשבת היום לאקזוטית יותר.

יש לכם עוד שפע של אפשרויות

חשוב להבין שחודשי הקיץ מציעים לכם שפע עצום של אפשרויות שלא תלויות רק במה שצוין במאמר זה. אתם יכולים לצאת אל הפלגות קצרות לקפריסין או ארוכות לסקנדינביה. אתם יכולים לבקר בתוך ארצות מרכז אמריקה או להמשיך את הטיול שלכם לתוך דרום אמריקה. האפשרויות הן עצומות והקיץ הוא ארוך – אז זה הזמן להתחיל ולברר פרטים אודות יעדים בהם הייתם רוצים לבקר בחופשה, לבחור את היעד המועדף ולצאת ולטייל!

ישנה תגובה אחת על “תיירות ונופש בחודשי הקיץ

  1. פינגבאק: pligg.com

כתיבת תגובה