תיקון מקרר ומכונות כביסה

יום קייצי, קשה לנשום מרוב שחם בחוץ, השמש צורבת ומאבדים נוזלים כמו ברז. פסגת השאיפות היא להיכנס לתוך הבית, ללכת למקרר ולהוציא איזה משקה קר. אבל מה כבר אפשר לעשות אם המקרר מתקלקל? איך תשכרו בעל מקצוע? איך תגנו על המקפיא והמקרר שלכם מתקלות? אילו מקררים מומלצים לרכישה ולמה?

כי בעיה במקרר לא תקין היא יותר גדולה מאשר מיץ חם, ובעיה בקירור המזון שלנו פוגעת גם בטריותו, מהווה סכנה לבריאתנו, מעלה ריחות רעים, ונוסף על כל זה, גם ביזבוז של כסף רב על מוצרים שנזרקים לפח מהר יותר.

צריכים אינפורמציה על תיקון מדיח כלים? לפניכם קצת מידע מועיל על מקררים:

לשמירה על פעולה יעילה של המקרר, קודם כל מקמו את המכשיר באזור מוצל בבית, בריחוק מה מהקיר, והקפידו לשמור על הדלתות סגורות. נוסף על כך, השתדלו לשמור על פתחי כניסת האוויר הקר פנויים למעבר אוויר ואל תגבירו את עוצמתו אלא אם אתם מוכרחים.

חייבים טכנאי מדיח כלים? שווה לברר אם המכשיר שלכם עדיין מכוסה באחריות. במידה ואין זה המצב, תיאלצו לשלם לפחות 200 ש'ח עבור הביקור ובנוסף תמורת התיקון.

נדרשתם לתקן? וודאו שאתם מקבלים אחריות על התיקון.

צריכים מקרר חדש? מכשירים מתוצרת הארץ ותיקונם לרוב זולים יותר ממקררים אמריקניים ואסיאתיים, בעוד איכותם לא נופלת מהם (יש שיאמרו שהיא אף עולה עליהם). אם אתם יכולים להרשות לעצמכם, תוכלו לקנות מקרר מעוצב ומתוחכם הכולל תכונות נוספות כבקרה ממוחשבת וחלל אחסון גדול יותר מהמקרר הממוצע.

טכנאי מכונות כביסה או מקררים יש לחפש בזהירות ובסבלנות, בהצלחה.

כתיבת תגובה