צילום הריון מקצועי- הטרנד הפורח

ללא ספק צילומי הריון הנו טרנד שפורח בימים אלו, רבות דובר על הכיף שבצילומי הריון ועל זה שמדובר בחוויה נפלאה הן להריונית והן למשפחתה בתיעוד תקופה כה מיוחדת.

ואכן, ללא ספק עצם החוויה עצמה היא נפלאה. את מקדישה לעצמך זמן כל כך חשוב שבו את מהווה את עיקר המיקוד ולמעשה מתפקדת כדוגמנית ליום אחת שמחליפה המון בגדים, אביזרים ותכשיטים לאורך כל הצילומים. וההריון עצמו הנו דבר שחייבים לתעד כמובן, היופי הטבעי שלך בתקופה זו, הבטן היפייפיה שמתעגלת והאור שקורן ממך בחודשים אלו, כל אלו בהחלט שווים תיעוד.

רק חשוב לזכור שאת צלמת ההריון יש לבחור בצורה נכונה. יש כמות גדולה מאוד של צלמות בשוק, ולמרות שזה לא תמיד נראה כך, גם ההבדלים ביניהן גדולים מאוד.לדוגמא סגנון הצילום- האם מדובר בצילום נקי או צילום עם בדים ואביזרים מיוחדים? לדוגמא מיקום הצילומים- האם מדובר בצילומים ביתיים? צילומי חוץ או צילום סטודיו? כל אלו חשובים מאוד לתוצאה הסופית של הצילומים שלך ולכן לבחירת צלמת בתחום צילומי ההריון יש חשיבות עליונה.

קל מאוד לראות גם את ההבדלים בין הצלמות- אם תגשי לגלריית התמונות של כל צלמת תוכלי מיד לגלות כיצד העבודות שלה נראות ומה ניתן לצפות ממנה, כך תוכלי לערוך השוואה נכונה בין הצלמות השונות.

כמובן שכדאי לבדוק גם אם מדובר בצילום סטודיו או צילום חוץ מכיוון שההבדלים בין סוגי הצילומים הם מהותיים. לדוגמא בצילום סטודיו יש אינטימיות גדולה יותר וניתן להחליף בגדים ותלבושות בצורה נוחה וכן להספיק לעשות יותר סטים של תמונות וביגוד בפרק זמן קצר יותר. לעומת זאת, בצילום חוץ ניתן להתפרש על פני מספר לוקיישנים. כך שכל אחת בוחרת בצורת התיעוד הנוחה לה ביותר. בכל מקרה, נראה כי צילומי הריון בחוץ וצילומי הריון בסטודיו, הולכים ותופסים תאוצה וכי כיום כמעט כל אישה בהריון שואפת לתעד את ההריון בדרך זו או אחרת.

בהצלחה!!!