הגירה לקנדה לצורכי עבודה

גם טיול, גם עבודה וגם ניסיון! כשהייתי בן 10, אחד מאחיי עבד במובינג בארצות הברית שנה וחצי. ההורים השתגעו מדאגות והתגעגעו מאוד. בסופו של דבר, בשובו ארצה, סיפר לנו על מסעות וטיולים, שופינג מאסיבי, הרפתקאות והתנסויות, וחסכונות. הקנאה בערה בי… בעקבות זאת, כשהגעתי לגיל המתאים הלכתי בדרכו, ובשלב זה בחיי התאפשר לי לפרט לכם כל מה שתרצו לגלות לגבי הגירה לקנדה.

עבודה ושאר ירקות.

היתרון של לעבוד במדינה זרה זה שקיבלת חוויה כוללת. אני לא אשקר, העבודה מאוד קשה והימים ארוכים ומייגעים, אולם עם זאת, אתה חופשי למדיי, מכיר תרבויות שונות וחווה חוויות במדינה שונה במהלך זמן ממושך. וזה בלי לציין את השכר הגבוה שתוכל להרוויח מכך. מעבר ליתרונות הנ"ל, בזמן שתשהה בחצי הגלובוס השני, יהיה באפשרותך להתחיל בלימודי מקצוע עיוני כלשהו, ולהשתפשף בתחום לקראת חזרתך לעבודה בארץ.

האם צריך עבודה בחו"ל? כל התשובות בהמשך.

כל הפרטים הנחוצים

כדי לחיות במדינה זרה כלשהי, יתכן ויהיה עליך להנפיק אשרה; כל מדינה ספציפית וההחלטות שקבעה לעצמה לגבי שהות תיירים. כמובן, סגנון האשרה יתחלף ע"פ אופי הביקור, אבל בדרך כלל, על מנת אשרת עבודה מסויימת – תהיה מוכרח להביא תמונות דרכון, להנפיק לעצמך דרכון ולתאם תור עם הקונסוליה המיועדת. מומלץ שתתעדכן ע"פ שגרירות המדינה הרלוונטית על דרישות הנפקת האשרה, בכל אופן, אני כותב מס' עצות שעשויים לעזור:

חלק רחב מתהליך הוצאת האשרה תורשה להשלים על ידי דף השגרירות באינטרנט. בקר בפורטל של השגרירות ואולי תצליח לחסוך לעצמך טרטורים.

לבש בגדים מכובדים; כמו בראיון קבלה, רושם ראשוני הוא משמעותי ביותר.

זכור להביא תמונות מעודכנות לפספורט. במידה ואין בידיך – בחלק מהמקרים אם תמהר, תצליח להוציא אותן בחנויות צילום אשר באזור השגרירות.

חשוב להקפיד שלקחת איתך מזומן או אשראי, לכל מקרה שיבוא.

במה אעבוד שם?

אני לא אתווכח, היצירתיות חוגגת, ובכל זאת, תחומי העבודות המוצעות לתיירים – לא יצירתיים במיוחד, ויכללו בד"כ מכירה של ציורים או בייביסיטר. אך עדיין, לכל ענף – הייחודיות שלו, תלוי במדינה והמעסיק הספציפי.

מוכרח מידע ממוקד יותר בתחום?שאל אותי כאן ואציע את עזרתי בצורה האופטימלית ביותר. מקווה שתיהנה!

כתיבת תגובה