מערכות אזעקה בעתלית

עלייה בדיווחים אודות מקרי פריצה או גנבה הביאה אתה ביקוש גובר לאמצעי אבטחה אשר יסייעו להתריע מפני ולמנוע מקרים כאלה בעתיד. ניתן לראות את המגמה זו בכל חלקי הארץ, אך מאמר זה מתמקד בעיקר באזור עתלית. בין אמצעי האבטחה הפופולאריים ביותר שהייתה להם דרישה בשנה חולפת באזור עתלית, מערכות אזעקה מככבות בטבלת הביקוש. מערכת אזעקה מהווה חלק חשוב בשמירה על בטחון האנשים או הרכוש במגזר העסקי והפרטי. בזכות הפיתוחים הטכנולוגיים המשמעותיים בתחום, מערכות אזעקה הפכו לפשוטות וקלות יותר לתפעול, תוך יכולות התאמה גבוהות יותר לצרכיי הלקוח. על מנת לבחור את מערכת האזעקה המתאימה ביותר למבנה שלכם חשוב להבין מהי מערכת אזעקה, כיצד היא פועלת, אילו סוגים יש בשוק ולמי פתרון זה מתאים.

מערכת אזעקה – מה זה?

אזעקה היא מערכת התראה שלה מספר יעדים עיקריים: הרתעה של גורמים עוינים, התרעה מפני חדירה בלתי מורשת לשטח והתרעה על תנוע חשודה או בלתי מורשת בשטח. קיימים כמה סוגים של מערכות אזעקה אותן ניתן להתאים למבנה או שטח, לתקציב ולדרישות הלקוח. טווח המחירים למערכת יכול להשתנות מאוד בהתאם לשנת ייצור, מידת רגישות ואפשרויות הפעלה.

באזור עתלית ניתן להבחין במגמה מעניינת של פיזור שווה בין דרישה למערכות קוויות ואל-חוטיות. מדובר בממצא מפתיע לאור השוני הרב בין מערכות אלה ודרך ההתקנה שלהן. על מנת להבין לעומק את משמעות הסקר חשוב להבין מה מייחד כל סוג מערכת.

מערכת אזעקה קווית

מערכת אזעקה קווית מתחברת לבקר המרכזי באמצעות כבלים. על מנת להתקין מערכת זו יש צורך בהכנת תשתית מתאימה בקירות המבנה או בצנרת. סוג אזעקה זה בעיקר נועד לאנשים הבונים מבנה חדש או אשר עושים שיפוץ מסיבי המערב תשתיות. בניית המבנה נעשית בתיאום עם אנשי מקצוע על מנת לוודא כי המערכת מותקנת בצורה מיטבית.

מערכת אזעקה אל-חוטית

מערכת זו מחברת בין הבקר לגלאי בקשר אל-חוטי, ללא צורך בכבלים או בהכנת תשתית מתאימה. סוג מערכת זו הוא המועדף ביותר ללקוחות המעוניינים להתקין אזעקה במבנה קיים, מבלי להוציא כסף על שינויים בתשתית.

מי צריך מערכות אזעקה?

מערכת אזעקה בעתלית נמצאת בשימוש הן במגזר העסקי והן בפרטי. ניתן למצוא את האזעקה בבתים פרטיים, משרדים, מוסדות חינוך, מוסדות ציבוריים, מחסנים, ועוד. מערכות האזעקה מתאימות בכל מקום בו יש אנשים או רכוש שנרצה לשמור על שלומם וביטחונם.

כתיבת תגובה