אולם אירועים בכפר סבא או אולי בהרצליה?

רוצים אירוע שיזכר לדורות? כולם חולמים על אירוע בלתי נשכחת, אך מה אנשים זוכרים מארוע? שמלת הכלה, התפריט, הדיג'י, וכמובן את בעלי השמחה. יתכן שתופתעו מהמימצאים, אבל לרוב האנשים חשובים אותם קריטריונים, ועל המורכבים מביניהם נשתדל לשים דגש נוסף.

בוחרים אולם

האולם שבחרתם צריך לשקף אתכם ואת מה שאתם מייצגים. וילה בהרצליה פיתוח תעיד על אקסקולוסיביות, חתונה בים תשקף תמימות, אולם אירועים יפיפה ישקף את עושרכם בעוד גן או אולם ארועים צנוע ירמוז על משפחתיות.

זכרו שהכי קל לחלום על אירוע שיהיה מפוצץ ויוקרתי, אך לפעמים שהתכנון מסתיים מבינים בעלי השמחה שזה לא באמת מה שהם רוצים. אז לפני שאתם בוחרים אולם או גן חשבו בהיגיון אם אומנם המקום הזה אכן מתאים לכם .

מה אוכלים?

הסתיים העיסוק עם אולם אירועים בכפר סבא? ללא ספק אחד המאפיינים המרכזיים הוא התפריט שיוגש באירוע. זה אולי נשמע ראוותני, אך אנשים משתוקקים להינות ומה שחושב להם הוא התפריט שיוגש בארוע.

טרם בחירת האוכל תנסו לחשוב בקפידה מי מרבית האנשים שיתפסו את החלק החשוב ביותר ביומכם החשוב. במידה ומדובר באנשים מהמעמד הבינוני, חובבי האוכל הביתי, תלכו לכיוון של אוכל פשוט יותר. אם לשימחתכם מדובר בחברה מדור ה-2000 אז תלכו על מנות גורמה, אם זו מסיבת צעירים ורוב המוזמנים יהיו בה נערים ונערות אז עדיף ללכת על תפריט ילדותי יותר הכולל בו צ'פס, פיצה ועוד.

ברוב המקרים קשה לרצות את כל המוזמנים, לכן רצוי להרכיב מזון עממי ומורכב, יחודי ומסחרי. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו למוזמנים מספר אופציות לבחור. בסופו של דבר, ברוב המקרים עדיף שיהיו מגוון אופציות במקום מספר מנות מעטות .

עיצוב הטקס

במקרה שיש לכם זמן מיותר ואתם מעוניינים להשאיר רושם על האנשים בארוע שלכם, תחשבו על קונספט מקורי, משהו אותנטי ובנוסף מסר שאולי חשוב לכם להקנות. בדומה לבחירת מקום, גם העיצוב עושה רושם.

בנושא העיצוב באמת ובתמים אין גבול ליצירתיות; ניתן לתכנן הכל, או לחילופין אפשר לשים דגש על דברים מרכזיים; צבעי הערב (ארוע בכתום, להדגיש רק צבע מסוים), אביזרים (חול-ים,עצים) עיצוב החופה וכו', פשוט תנו לעצמכם להתפרע. קורה הרבה פעמים שארוע פרטי מתשתנה בעיקר להיות האירוע שלההורים של בעל השמחה, לפיכך דווקא בנושא רגיש זה, זה הקטע להביא את היחודיות שבכם.

התחלתם לחשוב על אולם אירועים רעננה?

הדרך הכי קלה ביא לרצות את כל בני המשפחה, אך אל תשכחו לשנייה שבסוף זה האירוע שלכם. היה ויש נושא שאתם לא מוכנים להתפשר עליו אף שהוא, לא מקובל על ההורים, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו ליקיריכם בצורה הכי עדינה שאפשר שזה בכל מקרה האירוע הוא שלכם. תלכו עם הלב ובחרו במשהו שהכי משקף אתכם.

אם ברצונכם למצוא עוד מידע על תחום זה שובו לאתר, וחגגו אירוע מהנה!

כתיבת תגובה