מתלבטים לגבי מתנה לשבועות?

לתת מהלב לרכוש את המתנה המושלמת זו אף פעם לא מטלה פשוטה, ובעיקר שההכרות היא רבת שנים והתחושה היא שכבר הענקנו כל מה שקיים. אם כך, השאלה היא אילו אפשרויות קיימות על מנת לתת באמת מתנה מיוחדת לאנשים שחושבים לנו? אולי ללכת על "הסטנדרטי" זר פרחים או משהו לבית, או בכלל משהו בכיוון החוויתי – קורס סנפליניג, ואם רוצים ממש לפנק אז צימר בגולן?

אם אתם מרגישים שנמאס לכם מהאופציות הללו כבר בשנה שעברה, מצאתם את הבלוג הנכון!

אז איך בוחרים נכון מתנה?

אז מה זו המתנה הטובה ביותר? שמא המחיר הוא העיקר? או שיתכן שהכוונה? חלק גדול מהאנשים חושבים בוודאות שזה האינטגרציה בין השניים, אולם אני בטוח שמתנה טובה נמדדת בזיכרון המיוחד שהיא יוצרת. כיצד יוצרים זיכרון מיוחד כזה מבלי לפשוט את הרגל? פשוט מאוד – עובדים על מספר רב של חושים! אם מצליחים להעניק מתנה שמפעילה יותר מחוש מסויים אחד, כך הסבירות שהיא תיזכר לטווח ארוך גדלה בצורה משמעותית.

לרכוש שיפודי פירות

בתקופה בה אנו חיים יש המון אופציות למתנות שעובדות על החושים, ולא פחות חשוב במחירים לכל כיס, יש את האופציה היצירתית של בובות עם תמונות, אופציה מפנקת כמו ארוחה צהריים במסעדה איכותית, והרעיון המגניב שלי הוא ייצירת מיקס של מפנק ויצירתי – כמו פלטת פירות יבשים או דברים בסגנון של כריכים טעימים במיוחד, באופן הזה המקבל ניהנה עם חושי הראייה והריח ובנוסף מטעם מפנק.

מתנות לדוגמת זו יש המון ובמרבית המקרים הן טובות לכל ארוע. ניתן לתת אותן בישבה בעבודה, ככיבוד למוזמנים חשובים במסיבות, כמתנה בשבועות לדודים, וכמובן לאנשים אחרים שתרצו לפנק.

כדאי גם לא לשכוח שמתנות אכילות, אע"פ שהן לא מיועדות לשמירה, הן יוצרות זכרונות נפלאים – בגלל שמתנסים וחווים אותם במלואם, עם כל החושים. בגלל זה, זה לא ממש משנה אם חשבתם לקנות מתנה לשבועות או מגש כריכים ויין, במהות תיהיה תוצאה דומה – הצלחה מסחררת.

עוד דבר יפה בסוג זה של מתנות שניתנות לאכילה, הוא שניתן להתאים אותן לכל חגיגה או ארוע, לדוגמה ביום נישואים ניתן לרכוש גביע תותים וקצפת, לסיכום חציון בעבודה – מגשי כריכים וטורטיות שמסודרים כמו חיילים בצבא, לסדר טו' בשבט – מגשי פירות יבשים ועוד.

אם גם אתם מחפשים ללא הצלחה מתנות שמתאימות לכולם, ומחפשים אחר דרכים למצוא מידע על קניית מתנות טעימות במיוחד אתם מוזמנים ויכולים להכנס לאתר לפרטים נוספים.

כתיבת תגובה