אולמות אירועים ברחובות – מה המבחר?

חולמים על אירוע שיזכר לדורות? כולם מפנטזים על ארוע שכולם יזכרו, אבל מה בעצם מוזמנים זוכרים? השמלה, הקינוחים, האפקטים המיוחדים, וכמובן את הקונספט. יתכן שלא תאמינו לתוצאות, אך לרוב המוזמנים אותם דברים הם החשובים, וכמובן על המורכבים נשתדל להתמקד כאן.

בוחרים מיקום לארוע

המקום שבחרתם מוכרח לשקף את בעלי השמחה ואת מה שחשוב לכם. וילה על החוף תקרין אקסקולוסיביות, חתונה על הים תעיד על אופי שובב, גן חגיגי יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד שאולם צנוע ירמוז על משפחתיות.

זכרו שמאוד קל לחלום על ארוע הדור ומפוצץ, אולם פעמים רבות ששלב התכנון מסתיים מבינים בעלי הארוע כי זה לא מה שהם חיפשו. אז לפני שאתם בוחרים אולם או גן אירועים שקלו ברצינות אם באמת ובתמים האולם הזה אכן תואם את רצונותיכם .

מה אוכלים?

סיימתם להתמודד עם אולמות אירועים ברחובות? לדעת כלל האנשים אחד ההספקטים החשובים ביותר זה האוכל שיוגש למוזמנים. יש מצב שזה נשמע קצת מוגזם, אך מרבית האנשים רוצים מאוד ליהנות וההנאה המרכזית היא המנות שיוגשו .

לפני בחירת האוכל תנסו לחשוב מי הם המוזמנים שיהוו את הנתח בעל המשמעות הגדולה ביותר ביומכם החשוב. במקרה שמדובר באורחים המהמעמד הממוצע, אוהבי אוכל ביתי, אז תלכו על אוכל עממי יותר. היה ומדובר בח'ברה מדור 2010 כדאי לנסות אוכל יותר אקסקלוסיבי , אם זו חגיגת יום הולדת ורוב האורחים יהיו בה בני נוער אז נכון ללכת על אוכל צעיר הכולל עוגות, הרבה קינוחים ועוד.

במרבית המקרים קשה לרצות את כל האנשים, לפיכך רצוי לשלב תפריט פשוט ומורכב, חדשני ומוכר. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו לכל המוזמנים הרבה אופציות להחליט מהם. בסופו של יום, מוטב שיהיה מגוון של אופציות במקום מספר מנות יחידות.

עיצוב הגן

הואיל ויש לכם מעט זמן וממש קריטי לכם להשאיר רושם על האורחים, תיצרו קונספט, משהו מיוחד וחדשני ובנוסף על הכל מסר שחשוב לכם שהאורחים ידעו. בדומה לבחירת הגן, גם כן העיצוב שתבחרו בעל משקל גדול.

בעיצוב ממש אין גבול ליצירתיות; אפשר ליצור הכל, או להפך אפשר להדגיש רק דברים ספציפיים; צבעי האירוע (חתונה בכתום, הדגשת רק 2 צבעים), נוף מלאכותי (ציפורים ודקלים) עיצוב וולחנות ועוד, רק תתנו לעצמכם להתפרע. קורה הרבה פעמים שאירוע אישי משתנה להיות גם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, לכן דווקא בנושא רגיש זה, זה החלק להביא את היחוד שלכם.

התחלתם לחשוב על אולם אירועים ברחובות?

הדבר הכי פשוט זה לנסות לרצות את כולם, אבל זכרו תמיד שאחרי הכל זה האירוע הגדול שלכם. היה ויש משהו שאתם לא רוצים לבטל אותו אף שהוא, מפריע להורים, אז תעמדו על שלכם. תסבירו למי שזה מציק לו בצורה הכי עדינה שאפשר שאין מה לעשות המילה האחרונה שלכם. הקשיבו ללבכם ובחרו במשהו שהכי מעיד על אישיותכם.

במידה ואתם צריכים מאמרים נוספים על התחום קראו עוד, וחגגו אירוע מהנה!

כתיבת תגובה