מציאת עבודה בתחום האדמיניסטרציה

התחום האדמיניסטרטיבי פותח בפני העובדים שפע של הצעות עבודה בכל רחבי הארץ, שכר הולם, אפשרויות קידום ומקום עבודה בטוח ויציב לטווח הארוך. מודעות דרושים בתחום האדמיניסטרציה ניתן למצוא בכל לוחות הדרושים באתרי האינטרנט ובעיתונים. הצעות העבודה מופיעות תחת הקטגוריות של עבודות פקידות, עבודות מזכירות או פשוט תחת דרושים אדמיניסטרציה.
דרושה פקידה – כישורים מבוקשים
עבודת פקידות היא עבודה מגוונת, אופי העבודה משתנה בהתאם להיקף המשרה ועמדת הפקידה בארגון. פקידות בלשכת ההנהלה הבכירה של החברה מבצעות תפקיד חשוב וזוכות למעמד גבוה בארגון. פקידות הקבלה לעומת זאת הן לרוב פקידות צעירות ונטולות ניסיון או השפעה ממשית על קבלת ההחלטות בחברה.
כמו בכל תחום אחר תהליך חיפוש העבודה בתחום מתחיל במודעה של דרושה פקידה. כבר במסמך קורות החיים מתבקשים המועמדים להציג ניסיון תעסוקתי בתחום, נתונים של השכלה קודמת ופרטים אישיים. ניסיון תעסוקתי צבאי או אזרחי בתחום מהווה יתרון בעבור כל מועמד לתפקיד פקידותי. לצד הניסיון בוחנים המעסיקים גם את כישורי המחשב של המועמד וכישורים של כושר ביטוי והתנהלות כללית.
ראיון עבודה בתחום האדמיניסטרציה
אל ראיון העבודה יש להגיע לבושים בצורה מסודרת ונקייה. יועצים בתחום ממליצים להימנע מאיפור מוגזם או לבוש חושפני וצבעוני יתר על המידה. פרט ללבוש יש להקפיד על הגעה בזמן והתנהלות מקצועית, מנומסת ואדיבה לכל משך הראיון.
השאלות אשר נשאלות בראיון מתמקדות ברקע המקצועי של המועמד ובשגרת החיים היומיומית שלו. צפוי כי המעסיק הפוטנציאלי ישאל כיצד מתכנן המועמד להגיע אל מקום העבודה וכיצד יתמודד עם לחצים בעבודה ודרישות של שעות נוספות.
במקרים בהם המשרה דורשת כישורים מיוחדים או רמה גבוהה של אנגלית נהוג לפרט זאת במודעת הדרושים. מודעות דרושים לתפקידי אדמיניסטרציה בכירה דורשים ניסיון תעסוקתי משמעותי ורקע לימודי בתחום.
היכן ניתן למצוא עבודות מזכירות?
מודעות של דרושה מזכירה ניתן למצוא כמעט בכל עמוד של מודעות דרושים ברשת האינטרנט ובעיתונות הכתובה. את המשרה המתאימה ביותר יש לבחור בהתאם לציפיות השכר של העובדת, כישורי העבודה, מיקום המשרד וסביבת העבודה. מודעות דרושה מזכירה למוסך או דרושה מזכירה למשרד עורך דין קטן אינן מתאימות לכל אחת.
מזכירות צעירות מחפשות לרוב סביבת עבודה צעירה ונעימה. משרדים קטנים ומרוחקים אינם מספקים לצעירות חברה בת גילם ועניין במהלך יום העבודה. משרות של מזכירות במשרדים מסוג זה מאוישות על פי רוב במזכירות מבוגרות ומנוסות.
הצעירות בתחום נוהגות להחליף כמה משרות במהלך חייהן עד למציאת המשרה האידיאלית. עם מציאת המשרה המתאימה ממשיכה המזכירה וצוברת וותק ארוך שנים בחברה ויוצרת קשרי חברות וקשרי עבודה עמוקים ויעילים.

כתיבת תגובה