אולמות אירועים מדהימים באשדוד

כללים לארגון האירוע המושלם: כולנו חולמים על ארוע שלא יפסיקו לדבר, אבל מה אורחים זוכרים מאירוע? שמלת הכלה, הקייטרינג, השירות, ובמיוחד את המארחים. יש מצב שתופתעו מהתוצאות, אבל לרוב האנשים אותם מאפיינים חשובים, ועל המרכזיים נשתדל לשים דגש מיוחד.

בוחרים אולם

מיקום האירוע שתבחרו מוכרח לשקף אתכם ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה על החוף תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה בקאנטרי תשקף אופי שובב, גן או אולם אירועים מפואר ירמוז על עושרכם בעוד גן או אולם קטנטן יעיד על חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד פשוט לחלום על אירוע שיהיה מלכותי ומפוצץ, אולם לפעמים אחרי התחלת התכנון מבינים בעלי הארוע שלצערם זה לא באמת מה שהם קיוו לו. אז לפני שאתם בוחרים אולם או גן אירועים שקלו ברצינות אם באמת ובתמים המקום הזה מתאים לכם .

בחירת התפריט לארוע

נגמרה ההתעסקות עם אולמות אירועים? לדעת כלל המוזמנים אחד הנושאים הקריטיים ביותר זה האוכל שיוגש למוזמנים. לחלקכם זה אולי ישמע ראוותני, אבל מרבית האורחים מרגישים צורך עז ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא התפריט שיוגש בארוע.

לפני בחירת האוכל תבדקו טוב טוב מי הם האורחים שיהוו את החלק הגדול ביותר בשמחתכם. אם קורה ומדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, חובבי האוכל הביתי, מומלץ ללכת על אוכל פשוט יותר. אם נופל בחלקכם ומדובר בחברה משנקין אז תלכו על מנות גורמה, אם זאת מסיבת צעירים ורוב המוזמנים יהיו בה ילדים וילדות אז ברור כשמש שצריך לבחור באוכל פשוט המכיל נקניקיות, עוגת שוקלד ועוד.

חשוב לזכור כי בלתי אפשרי לרצות כל האורחים, בגלל זה כדאי לבחור מזון מורכב ופשוט, חדש וביתי. כך יהיו למוזמנים יותר אופציות לבחור מתוכן. בסופו של יום, מוטב שיהיה גיוון אפשרויות מאשר רק כמה מנות מעטות .

עיצוב התחם

במקרה שיש לכם מעט זמן ואתם רוצים להשפיע על האנשים באירוע שלכם, תצרו קונספט, משהו יחודי ובנוסף על זה מסר שחשוב לכם להקנות. בדומה לבחירת המיקום, גם כן הסגנון היחודי בעל חשיבות מרכזית.

בנושא העיצוב לאמיתו של דבר אין גבול ליצירתיות; אפשר להשתמש בהכל, או, לדוגמה, לשים דגש על רק דברים מסוימים; צבעי הארוע (אירוע בכתום, עיצוב רק בצבע אחד, תפאורה (מפלים, דקלים) עיצוב הפרחים וכו', רק תאפשרו לעצמכם לדמיין. לא אחת קורה שאירוע אישי משתנה להיות גם האירוע של הורי בעלת השמחה, לפיכך בעיקר בנושא חשוב זה, זה החלק לתת ביטוי למה שחושב לכם.

אתם בעיקר חושבים על אירועים קטנים?

לפעמים הכי קל לרצות את כל בני המשפחה, אבל תזכרו כל הזמן שאחרי הכל זה האירוע הגדול שלכם. אם יש דבר שאתם לא מוכנים לוותר עליו בגלל שהוא , לא מקובל על ההורים, אל תסכימו לוותר עליו. תסבירו למי שזה מציק לו בסבלנות וברגיעה שזה סופו של יום הקביעה שלכם. הקשיבו ללבכם ותנו מקום למה שבאמת מקרין על אישיותכם.

אתם, עדין צריכים חומר נוסף לגבי אירועים חיזרו אלינו, ושיהיה בהצלחה!

כתיבת תגובה