אטרקציות אתגריות – צניחה חופשית

מתוך מגוון רחב של אטרקציות אתגריות, ניתן בשנים האחרונות להבחין בפופולאריות הרבה של צניחה חופשית. העובדה נחשבת למפתיעה במיוחד, בעיקר מאחר ולאחוז גבוה מאוד מהאוכלוסייה יש פחד שנובע מגבהים ואפילו המחשבה לקפוץ ממטוס עם מצנח בלבד, יכולה להוציא רבים מאיתנו מדעתם.

חוויה מיוחדת במינה

קשה מאוד לאתר את עוצמת החוויה של צניחה חופשית ראשונה,  כשאחי הציע לי לראשונה להתנסות בצניחה הייתי בטוח שהוא משוגע. כמו אחוז גבוה מאוד מהאוכלוסייה גם אני אוהב לרגיש אדמה מוצקה מתחת לרגליי, לכן צניחה חופשית נראתה לי אז כמו משאלת מוות. שלא תבינו לא נכון אני מאוד אוהב אטרקציות אתגריות, כמו קיאקים, סנפלינג, גלישת רוח ואפילו בנג'י שיצא לי לעשות פעמיים, אך צניחה חופשית נראה לי דבר שלעולם לא יהיה לי האומץ לנסות.

מה השתנה ?

בפעם הראשונה אחי היה צריך להתערב איתי כדי שאני אעלה על מטוס ולבסוף השתכנעתי. בדקות הראשונות פחדתי נורא, עד הקפיצה עצמה. פתאום הרגשתי את אדרנלין מציף את הגוף שלי, בחיים לא הרגשתי ככה. הייתה זאת צניחה חופשית מגובה נמוך וזה נגמר מהר מאוד. מהשנייה הראשונה שהייתי באוויר פשוט לא יכולתי להפסיק לחייך.

רגע אחרי

הדבר שהכי בא לך לעשות ברע שאתה נוחת על האדמה זה לעלות שוב על המטוס ולבצע צניחה חופשית פעם נוספת. זה אחד הדברים הכי מהנים הכי מרגשים ובאופן מפתיע ממכר לחלוטין.

טיפים לצנחן המתחיל

ראשית אל תביאו לפחד לגרום לכם לוותר על חווית הצניחה. צניחה חופשית זה דבר שלדעתי כל אדם בעולם חייב לנסות לפחות פעם אחת. שנית הקפידו לעשות צניחה חופשית ראשונה עם מדריך מוסמך, זה מעניק ביטחון ויסייע לכם ליהנות יותר מהצניחה. אם יש לכם אפשרות לבקש ממישהו לצלם אתכם בעת הצניחה (גם מהמטוס וגם מהאדמה) עשו זאת, זאת אחלה תמונה לפייס בוק ולאלבום התמונות.

כתיבת תגובה