מחזירים את הקסם לחיים

כל אחד מאיתנו מרגיש מידי פעם את הצורך ברגיעה ואת הדחף העז לכבות את הטלפון הסלולארי, לקחת יום חופש ופשוט ליהנות מהחיים. לצערנו השגרה הלוחצת הופכת ימי פינוק לתופעה נדירה. הבוס רוצה את כל הדוחות הרבעוניים לפני סוף השבוע, הילד חולה, הבטחתם לילדה מסיבת יום הולדת והאישה מרגישה שאתה כבר לא משקיע בזוגיות. איך בכל זאת מוצאים זמן לעצור את העולם  ולהרוג שתי ציפורים במכה?

ימי פינוק זוגיים

מהגשת הדוחות הרבעוניים לבוס עד סוף השבוע אין מנוס, זאת אחת המשימות היחידות שאם אתה לא תעשה אף אחד אחר לא יעשה, אך בעניין בת הזוג ומערכת היחסים יש דווקא פתרון נפלא, ימי פינוק זוגיים. ימי פינוק מאפשרים לך ולבת הזוג לעצור את העולם ולהתרכז מעט אחד בשני. אין צורך לטוס לפריז על מנת לשפר את האינטימיות ולהצית מחדש את האהבה, מספר שעות פנויות, יוזמה ורצון טוב בהחלט יעשו את העבודה וישפרו את מערכות היחסים שלכם אפילו אם הזוגיות נראית כמו איזור מלחמה.

מה עושים בימי פינוק?

ימי פינוק, כאמור נועדו לגרום לך נחת, לשחרר את הצוואר התפוס ולהוריד את הסטרס המעיק מהכתפיים שלך. טיפול ספא זוגי יסייע לך לעשות זאת יחד עם בת הזוג ועל ידי כך לפתור שתי בעיות בצורה הנעימה ביותר. לקיחת יום חופש באמצע שבוע ועריכת יום ספא זוגי כאשר הילדים בבתי הספר ובגן תעזור לכם ליהנות באמת מבלי הצורך להזניח את הילדים הבית והמטלות החשובות שדורשות את התייחסותכם.               

לא רק חבילות ספא

ימי פינוק יכולים להכיל פעילויות שונות ומגוונות כמו ארוחות ערב זוגיות, יציאה להופעה, טיסות רומנטיות בשמי הארץ, השמיים הם הגבול ושינוי האווירה היא למעשה מה שיקבע כמה מוצלח יהיו ימי פינוק.

כתיבת תגובה