איזה מתנות לראש השנה מומלץ לקנות ולמי מתאים מה!

החגים בפתח וריח החג כבר מתקרב ומתחיל לדגדג באף. נושא המתנות וקניית המתנות עולה בראש. חג ראש השנה ידוע וזכור בטירוף בקניונים וחנויות השונות כי רוצים להספיק לקנות מתנות לכולם: לבני הזוג, למשפחה, לילדים, מתנות לעובדים ולקוחות ועוד כמה מתנות למקרה ששכחנו מישהו או שקופצים לביקור לחברים. במאמר הזה הכנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר למתנות ולמי הן מתאימות, כך שאף אחד לא יישאר בלי מתנה החג הזה!

מתנות לראש השנה למשפחה

המתנות המומלצות ביותר להביא למשפחה בראש השנה הם מתנות לבית כי מדובר כנראה באנשים שאוהבים לארח! בגלל שכנראה שאתם לא היחידים שתביאו מתנות לבית, מומלץ להביא פתק החלפה, במקרה הכי גרוע הם יחליפו למה שהם צריכים. מתנות לבית יכולות להיות מצעים, כריות נוי, קערות הגשה לאירוח, סט צלחות או כוסות, מפה יפה לשולחן, כוסות לגלידה או שתייה חמה, קנקן תה מעוצב וכד'.

מתנות לראש השנה לעובדים

לעובדים מומלץ להעניק מתנות הקשורות למשפחה וזמן איכות משותף עם המשפחה. אלה יכולות להיות מתנות שקשורות לטיולים ונופשים, כגון דברים לים, לפיקניק, למנגל או מוצרי חשמל שתמיד יימצא להם שימוש בבית, כגון טוסטר, קומקום, מערבל לעוד.

מתנות לראש השנה ללקוחות

בבחירת המתנה ללקוחות עליכם להתאים את המתנה למסר של החברה שלכם וגם שהמתנה תישאר ותהיה בשימוש. לדוגמא אם אתם חברה לקפה, אז אולי לתת כוס לקפה ממותגת עם הלוגו שלכם ללקוחות וספקים. ככה זה גם יהיה בשימוש וגם מדובר במתנה התואמת את הביזנס של החברה. במידה ורוצים לתת מתנות אישיות יותר אפשר לתת בקבוק יין טוב שתמיד יימצא לו שימוש, בייחוד בחגים!

מתנות לראש השנה לילדים

למה לא לנצל את החג לתצלום משפחתי ומה יותר טוב אם תקנו לילדים שלכם בגדי חג חדשים וחגיגיים. למי שרוצה להשקיע יכול לנצל את החג לקניית מצלמה אישית לאחד הילדים, שיתעד את החג ויתחיל לתעד רגעים יפים מהחיים.

מתנות לראש השנה לבני ובנות הזוג

תכשיטים הם המתנה האולטימטיבית לבני ובנות הזוג. היא מתנה קלאסית אישית שנשארת להרבה זמן. זו גם תקופה טובה לקנות תכשיטים שבדרך כלל עולים יקר וגם לנצל את החגים לקניית תכשיטי יהלומים אחד לשני. יש מבצעים משתלמים ותכשיט יהלומים זו מתנה שפשוט אי אפשר לעמוד בפניה.

מתנות לראש השנה לתשומת לב

כדאי לקנות או להכין כמה מתנות קטנות לתשומת לב, אם קופצים לחברים או פוגשים את הבת של השכנים ורוצים לתת לה משהו. אפשר לקנות כמה ספלים יפים וצבעוניים וסוכריות דבש ברוח החג ולמלא את הכוסות בסוכריות. לארוז את הכוס בצלופן וסרט יפים וככה יש לכם עוד מתנות למקרה הצורך. זה משהו שגם יכול להישאר לכם במידה ולא תעשו שימוש במתנות, כך שזה לא הולך לאיבוד.

שיהיה חג ראש השנה שמח!

אנחנו ברותם קולקשיין נוהגים לחגוג את ראש השנה ולהעניק מחירים מיוחדים על קניית תכשיטים בתור מתנות לראש השנה ומזמינים אתכם לאתרים שלנו בארץ ובחול!
לאתרי מכירות בינלאומיים:
www.rothem-diamonds.com
www.rothemcollection.com

לסרטון: http://www.youtube.com/watch?v=rlflCsUEP8s

כתיבת תגובה