אייפון – אודות התקלות ועל אודות התיקונים

עקב ההתקדמות הטכנולוגית הופכים מכשירי אייפד, אייפון ואייפוד להיות נפוצים בקרב כל שכבות הקהילה. אולם, תיחכומם ורגישותם של המכשירים גורמים לבעיות ותקלות מגוונות. תקלה שחוזרת על עצמה במכשירים הנ"ל היא תקלה במסך המגע הרגיש. מסכי המגע באייפד ואייפון אינם מכוסים ע"י פוליסת הביטוח. במאמר דלהלן כלולים הצעות , הנחיות והמלצות לתיקון אייפון, תיקון אייפד ואייפוד.

תיקון אייפון – שתי אפשרויות לתיקון

  • * כאשר אתם שוקלים היכן לבצע תיקון אייפון או תיקון אייפוד יש לפניכם אי אלו אפשרויות. האופציה הראשונית הינה לגשת למעבדה מורשית שמתעסקת בתיקון אייפוד ותיקון אייפון. זה דבר שלא מומלץ באופן תמידי. המעבדות המורשות משגרות את המכשיר לחוץ לארץ, רק לאחר 14 יום תקבלו את המכשיר בחזרה. בפרק הזמן הזה תיאלצו להסתדר בלי המכשיר.

    * אפשרות נוספת היא פנייה היישר אל מעבדות פרטיות שעוסקות בענף של תיקון אייפד או תיקון אייפוד ואייפון במעבדות הפרטיות מאתרים את הבעיה באופן מיידי והתיקון מתבצע בתוך פרק זמן קצר. במעבדות הפרטיות קיימים חלקי חילוף אורגינליים, כך שכל תיקון של אייפוד או אייפון מתבצע באיכות מירבית.

תיקון אייפוד – אי אלו טיפים ועצות טובות

  • * כדי שהתיקון יהיה מוצלח , צריך לוודא כי מצויים במעבדה חלקי חילוף מקוריים לפני שאתם שנותנים אייפון לתיקון או כל מכשיר נוסף דומה.

    * כדאי לבחור מעבדה עבור תיקון אייפון על פי המלצות. לכל אחד מאתנו ישנם ידידים שכבר ביצעו בעבר תיקון אייפד, הם ודאי ישמחו לתת לנו המלצות על מעבדות איכותיות. גם באתרי האינטרנט ובפורומים העוסקים בתחום של תיקון אייפוד ניתן לקבל המלצות.

    * תנאי נוסף להצלחתו של התיקון זה מעבדת שירות שיש לה ציוד ומיכשור חדשני. ציוד איכותי וחדיש זה תנאי חשוב מאוד לתיקון מכשירים טכנולוגיים רגישים ועדינים. מומלץ לברור חברה המעניקה אחריות עבור תיקון אייפון ועוד.

    * לפני שאתם מוסרים את המכשיר לתיקון בקשו לדעת מהו מחיר התיקון. מעבדה מקצועית יודעת לתמחר את מחיר התיקון מראש . אם לא קובעים מהי עלות התיקון, כדאי לגשת למקום אחר.

    * כאשר בחרתם לעשות תיקון אייפד במעבדה פרטית , צריך לדעת כי תאבדו את האחריות שנותנת חברת אפל למכשיר.

    * עצה טובה שעובדת כמעט תמיד, כאשרהמסך נתקע במצב האחרון ואינו נדלק ,אינו נכבה ואינו זז, מומלץ לעשות "ריסטארט" למכשיר. יש ללחוץ על כפתור הכיבוי לזמן כלשהו ולהדליק מחדש, עפ"י רוב זה יעיל. והיה אם איננו מצליח כדאי לשקול לפנות למעבדת אייפון

כתיבת תגובה