המטרות של המרכז לבחינות והערכה

כל החברים כבר סטודנטים? לא יודעים איך תצליחו להתקבל לתואר ראשון?

הגיוני כי על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא לא חובה עבור קבלה לעבודה טובה, ובגדול לא בדיוק עדות על רמה שכלית, בכל זאת עדיין מומלץ שתהיה לכם, ולו רק מפני שזה מהווה יתרון בקוה"ח, ולפעמים אפילו חובה כדי להצליח להתקבל ללימודי תואר ספציפי כלשהו. רוצים לקרוא עוד על המרכז לבחינות והערכה? אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

אז איך משלימים בגרויות?

ככל שתחכו יותר זמן אחרי התיכון – כך קשה יותר להשלים בגרויות. ומהסיבה הזו, יותר קל להתחיל בפרוצדורה במהירות האפשרית. תוכלו למצוא מספר מכוני לימוד מוכרים שתוכלו להירשם אליהם. אינפורמציה נוספת על מכונים כאלה תוכלו לחפש לרוב בגוגל וכיוצ"ב. אם אתם חיילים, או שהשתחררתם מהצבא לא מזמן, תמצאו הרבה הטבות על קורסי שיפור בגרות.

רצוי שתפנימו שאתם כבר לא בביה"ס, על כן, קחו את הנושא הזה יותר ברצינות והיו בוגרים, לא כמו כמו תלמידי בית ספר; עכשיו, כשיותר ברור לכם מה בגדול אתם חפצים לעתידכם, וכשיש לכם פרטים נוספים על תחומים רלוונטיים עבורכם.

מה אתם חושבים על פסיכומטרי?

הבחינה הפסיכומטרית נערכת באופן אחר מהאופן של מבחני הבגרות. לציוני הפסיכומטרי יש יותר חשיבות מאשר ציוני בחינת הבגרות, מה גם שהבחינה כשלעצמה נוטה להיות מסובכת יותר, זאת על אף העובדה שהבחינה הפסיכומטרית לא משקפת את חכמתכם. המבחן הפסיכומטרי בא לבחון את איך אתם מתפקדים תחת לחץ, את הזכרון שלכם וניהול סדרי עדיפויות.

גם אם קרה מצב בו ניגשתם והוצאתם תוצאה גרועה במבחן הראשון שלכם – אין זה אומר שאין לכם את היכולת להצליח, רק שהפעם לא הלך במיוחד; כמו בטסט על אוטו, רוב האנשים לא מצליחים במימוש הפוטנציאל ולהוציא את הציון הרצוי בהתחלה. אפשרי לגשת למועדים עתידיים, כל עוד זה מתאפשר מבחינת כסף וסיבולת כדי לגשת לעוד מבחן. את הציון הגבוה יותר שתוציאו – יזכרו לכם במשך שבע שנים.

עכשיו, כשקיבלתם ידע רב יותר על ציוני פסיכומטרי, ואם כבר ידוע לכם איזה תחום לימוד מעניין אתכם ובמה תרצו לעבוד, זה השלב שתנצלו את המידע הזה עבורכם: הירשמו לאחד המוסדות, השתדלו להצליח במבחנים, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

כתיבת תגובה